1-700-70-90-71

פרסום באאוטבריין (Outbrain)

כמה פעמים גלשתם באחד מהאתרים הגדולים כמו Ynet, Walla, Mako וכדומה וקיבלתם המלצות תוכן בתחתית הכתבה תחת הכותרת "מרחבי הרשת", כנראה שבכל פעם. שיווק באמצעות תוכן מסתמן כאחד מהתחומים החמים בעולם הפרסום, ומאפשר לקהל רב להיחשף לתחום העשייה שלכם בזמן הנכון במקום הנכון ולא פחות חשוב בעיתוי הנכון.
img

פרסום באאוטבריין נועד לתת מענה לבעיה שמפרסמים רבים מתמודדים עמה, הרגלי הצריכה של הקורא בערוץ הדיגיטלי.
הקורא הדיגיטלי בררן מאוד בנוגע לתוכן שהוא צורך, הוא כבר רגיל שלצד הכתבות באתר ישנן מודעות רצות או קופצות ונמנע מבחירה לצרוך את התוכן שלהן. בטח שלא להקיש עליהן אפילו בטעות שמה יופנה לדף אחר.
במת האאוטבריין מאפשרת לאנשים שמתעניינים בתחום, לקבל פרסום באמצעות תוכן או פרסום שנותן ערך או מעביר מסר ומצליח בין היתר לשלב הפנייה למפרסם או למממן של המודעה.
נקודת המוצא היא, שהקורא הנמצא ברמת קשב גבוהה ופתוח ללמוד רעיונות חדשים, בוחר באופן פעיל להתייחס אל התוכן שמוצע לו ופתוח יותר לזכור אותו, לשנן ואפילו לפנות למפרסם דרך הקישור המצורף. אם אהב, מצא ערך כמו תשובה לבעיה שלו או קבל השראה.

כיצד זה עובד?

רעיון השיווק באמצעות תוכן עובד על עיקרון תחומי העניין, כך שהתוכן שתקדמו באמצעות מסע פרסום באאוטבריין, יופיע תחת כתבות הקשורות לתחומי העניין שהגדרתם כתגיות במסע הפרסום עצמו.
לדוגמה: אם אתם מאמני כושר המציעים אימונים אישיים והגדרתם שתחום המאמר או הכתבה שלכם עוסק בתחומים כמו: בריאות, סגנון חיים, כושר, ערנות, נעורים, הרגשה טובה, איכות חיים ויחד עם זאת שילבתם תגיות כמו: השמנת יתר, משקל עודף, כאבי מפרקים, בריאות, אימוני כוח אישיים וכדומה. תוכלו לזכות בחשיפה לאנשים שיש להם קשר ישיר לתחום שלכם ומעוניינים בו.

מהם היתרונות המרכזיים של פרסום באאוטבריין?

    
  1. היתרון המרכזי הראשון עוסק ברמת הקשב של הקורא.
    הקורא, שגולש באתר מתעניין בנושא מסוים. הוא מחפש תשובות לשאלות, מעוניין לקבל השראה, ללמוד נושא חדש, להבין יותר... למעשה, הקורא נמצא במצב מחשבתי "פתוח", כלומר הוא פתוח לשאוב מידע.
    פרסום באאוטבריין עם תגיות שקשורות לנושא אותו חיפש הקורא, יתגלו בפניו מבלי שהוא יתאמץ לחפש אחריהן, קרי ייצא מהדף, יקליק מילות חיפוש אחרות וכדומה.
    גילוי התוכן בצורה פשוטה כל כך, מאפשרת לקורא לשמור על דריכות מחשבתית גבוהה ולהפנות קשב רב לתוכן המוצע לו - כאן בדיוק מוסברת ההצלחה של פרסום באאוטבריין.
  2. היתרון השני - חשיפה ממוקדת לעסק שלך
    פרסום באאוטבריין מאפשר חשיפה שמבוססת על תחומי עניין. לכן, היא מקושרת באופן ישיר לתחום העשייה שלך, כך שבמקרים רבים הקוראים הופכים להיות לקוחות אפשריים, ויחסי ההמרה עבור כל כניסה גבוהים יותר, ומצליחים להצדיק את תקציב הפרסום.
    זה המקום ליצור תהודה גבוהה יותר, להביא לכניסות רבות יותר לאתר, להביא להתעניינות ו"לשים את העסק על המפה".

אילו מודעות מקודמות באאוטבריין?

המודעות הקלאסיות יכולות להיות משודכות לסרטון וידאו, תחת הכותרת: "עוד בכותרות" או ככתבת תוכן מילולית.
ישנם שני סוגים מרכזיים של מודעות פרסום באאוטבריין:
המודעה הראשונה –  עוסקת ביצירת תהודה והזמנה לבקר באתר תוכן אחר.
המודעה השנייה –  נועדה לפרסם את בעל העסק דרך "גורם שלישי" כלומר דרך כתבת תוכן, שנעשתה על בעל העסק והשיטות שלו עצמו (ראיון, תיאור מקרה, המלצה על מוצר או שירות וכדומה).
כל המודעות ניתנות לשינוי, שליטה ובקרה תחת מערכת קידום התכנים של אאוטבריין.

לסיכומו של עניין, אאוטבריין בדומה לטאבולה, היא במת פרסום, המאפשרת לכם לרכוש "שטחי נדל"ן דיגיטלי באתרים הנהנים מתנועת גולשים ערה ורבה. באמצעות ניהול נכון של מסע פרסום, תוכלו להגיע לקהל הממוקד לעסק ולתחום העשייה שלכם, וליהנות מחשיפה שתסייע ביצירת הפניות ובקידום מכירות.
INCA מתמחה בפרסום זה ותבצע עבורכם פרסום באאוטבריין יעיל ומקצועי.

בואו נעשה דברים גדולים






נגישות