בכל יום, מבוצעים כחמישה מיליארדי חיפושים במנוע החיפוש של גוגל, אפשר רק לדמיין את כמות ביטויי המפתח המוקשים בשורת החיפוש במנוע החיפוש הגדול בעולם. בתור בעלי אתר אינטרנט – אתם רוצים להיות שם, במעלה תוצאות החיפוש, בכל ביטוי מפתח שהוא רלוונטי לכם.

בין שאר המשתנים המשפיעים על מיקום האתר שלכם בגוגל, בשוק המקומי כמו גם בזה הבין לאומי, איכות חבילת אחסון האתרים שלכם תופסת מקום חשוב – לעתים הרבה יותר חשוב מזה שניראה לכם.

מאפייני חבילת האחסון של האתר שלכם, ישפיעו באופן משמעותי על יכולות הקידום שלו. שאלות כמו – האם לבחור באחסון פיזי או אחסון בענן? האם לאחסן את אתר האינטרנט בארץ או בחבילת אחסון זולה בחו"ל? וכדומה – ישפיעו על ביצועי ויעילות האתר שלכם.
במאמר זה, נסקור את השפעת האחסון על יכולות הקידום האורגני – איך לבחור אחסון אתרים שיקדם את האתר שלכם בגוגל?

השאלות הכי חשובות בבחירת אחסון אתרים יעיל לקידום האורגני של האתר

אתר אינטרנט מקודם ואיכותי הוא אתר אינטרנט רלוונטי, מקצועי ומקיף – וגם כזה שמגיב מהר, ידידותי ומזמין, כזה שלקוחות נשארים בו זמן רב ומטיילים ביו דפיו, אתר שלא מחזיר שגיאות תסריט וריצה ושהקוד שלו יעיל וזריז.
שירותי האחסון שתקבלו ישפיעו על תפקוד האתר, ומכאן גם על יכולות הקידום שלו. הנה כמה שאלות שחשוב לשאול, כשבוחרים חבילת אחסון מתאימה לקידום אתרים.

מה מאפייני חבילת האחסון?

בקצרה, נסביר כי נפח האחסון והתאמתו לממשק הניהול עליו מתבסס אתר האינטרנט שלכם, נפח התעבורה החודשית, ואיכויות האבטחה של חבילת האחסון (בעיקר כשמדובר באתר אינטרנט הנדרש לאבטחה) משפיעים על שימוש תקין באתר ומכאן על מאפייני הקידום שלו.

האם תתקלו בשגיאות צד שרת? – על שגיאת 500 ואחרות

שגיאות HTTP הן שגיאות בעיבוד העמוד והצגתו לגולש. כל השגיאות מסוג XX5 הן שגיאות צד שרת, הנגרמות כתוצאה מפעילות לא מיטבית שלו או עיבוד לא מדויק של הבקשות הנשלחות מדפדפני הגולשים. שגיאות מסוג זה משפיעות על ציון האיכות של האתר, וחשוב לבחור בחברת אחסון איכותית ואמינה כדי להימנע מהן.

כמה יעילים השרתים בחברת האחסון שלכם?

על מנת לאפשר שימוש יעיל וידידותי באתר שלכם, השרת עליו תאחסנו את האתר חייב להיות יעיל. שרתים בעלי משאבים מדולדלים, אחסון שיתופי בו אתם חולקים את רוחב הפס עם כמות גדולה של אתרים נוספים, ואף המיקום הגיאוגרפי של השרת – כל אלה משפיעים על מהירות העלייה של דפי האתר שלכם, משתנה שנבדק בקפדנות בסריקות של גוגל, לאלפית השנייה. אגב, כשאתם נתקלים בבעיה עם מהירות העלייה של האתר, חשוב לבדוק גם את מאפייני האתר שלכם, המשפיעים על משתנה זה.

אילו כתובות IP ו – C CLASSES תוכלו לקבל?

המונח C CLASS מבטא את צירוף הספרות השלישי בכתובת ה IP של האחסון שלכם. ספרות אלה בעבר "רמזו" על אתרים קשורים – למשל כשהם מאוחסנים באותה חבילה. קשר בין אתרים, פורש על ידי גוגל כאתרים הקשורים זה לזה, למשל אתרים המקדמים על ידי אותו מקדם אתרים או אתרים המצויים בבעלות אותו ארגון. גיוון ב C CLASSES של אתרים המאוחסנים בחברת האחסון שלכם, תשפיע על מאמצי הקידום שלכם, בעיקר OFF SITE.

בשורה התחתונה – חשוב שתבחרו בתכנית אחסון איכותית לאתר שלכם

אתר האינטרנט שלכם עשוי לתפקד כאחד מערוצי השיווק החזקים שלכם ברשת, ובכלל, אולם לא די בהקמת אתר אינטרנט איכותי – חשוב לאחסן, לקדם, ולתחזק אותו כך שיתפקד באופן מיטבי. בתחום האחסון של האתר שלכם, בעיקר לאור העובדה שלא מדובר בהוצאה גדולה, חשוב שתבחרו בחברה איכותית, מקצועית, שמבינה בקידום אתרים ותספק חבילת אחסון מקצועית ומתאימה לאתר שלכם.