קידום אתר אינטרנט הוא בראש ובראשונה תהליך, אוסף של פעולות ברמות כאלו ואחרות שמטרתן להגביר את אמינות האתר מול מערכות מנועי החיפוש ולספק את התוכן הרלוונטי לגולש וע"י כך להעלות את הדירוג שלו.

על מנת לבצע קידום אורגני יעיל יש תחילה לבצע התאמות באתר האינטרנט המקודם על מנת שיהיה נגיש וקריא בצורה טובה למנועי החיפוש, לצורך העניין ניתן גם להיעזר בשירותי חברה לבניית אתרים.

לפניכם 10 טיפים יעילים כיצד להכין את האתר שלכם בצורה אופטימלית לקידום. שווה לעבור על כל הסעיפים ולוודא שאתם עומדים בהם, הדבר רק יכול לתרום לקידום שלכם:

1. שילוב מילות מפתח בדומיין : הקפידו לשלב מילות מפתח בשם המתחם שלכם (דומיין). לדוגמה, חברה העוסקת במכירת טלפונים חכמים יכולה לבחור בשם דומיין הבא:  www.buy-mobile-phones.co.il

2. שילוב מילות מפתח בלינקים של פוסטים: על מנת לסייע בקידום הפוסטים שלכם, שנו תמיד את ה permalink במידה ומילות המפתח שלכם אינן מופיעות בשורת הכתובת שלו.

3. שילוב מילות מפתח ב- Title Tag ,Headlines, Meta Description ובגוף הטקסט: שלבו לפחות מילת מפתח אחת אבל לא יותר משלוש בכל אחד מהמיקומים המצוינים. בגוף הטקסט, לעומת זאת, השתדלו להימנע מהצפת מילות מפתח וכן ניתן לשלב מילות מפתח בכותרות המשנה.

4. בצעו אופטימיזציה לתמונות: הוסיפו Alt Tag וכותרות ובצעו התאמה ואופטימיזציה לגדלים שלהן על מנת לקצר זמני טעינה של האתר. בצעו הפחתה של משקל התמונות תוך שמירה על איכותן, צעד זה חשוב על מנת לקצר כאמור את זמני הטעינה של האתר ולשפר את הנגישות שלו למשתמשים ולהעלאת הדירוג שלו במנועי החיפוש.

5. שלבו קישורים פנימיים וחיצוניים: שלבו קישורים פנימיים בתוך האתר תוך שימוש במילות המפתח שלכם. לדוגמה, אם פרסמתם פוסט העוסק בקידום אתרים, קשרו את מילת המפתח "קידום אתרים" המופיעה בגוף הטקסט לעמוד נוסף בתוך האתר שלכם ואשר עוסקת באותו הנושא. יש לשים לב שלא לבצע יותר משני קישורים פנימיים בכל מאמר. במידה ואתם מקשרים לאתרים חיצוניים, וודאו כי האתר שאליו הנכם מקשרים הינם אתרים מהימנים ולא אתרי ספאם או בעלי תוכן אשר עשוי לפגוע בקידום שלכם.

6. בצעו אופטימיזציה לאתר שלכם: הוכח כבר כי קיצור זמני הטעינה של האתר משפיעים בצורה חיובית על מספר המבקרים בו ועל מספר הדפים הנצפים. על מנת לוודא זמני טעינה אופטימליים, וודאו כי משקל עמוד אינו עולה על 100k וכן בצעו "ניקוי" של סקריפטים ו- Meta Tags לא נחוצים.

על מנת לדעת אילו שיפורים ניתן לבצע באתר שלכם ולקבל דו"ח מפורט ניתן להשתמש בכלי המהירות המצוין של גוגל.

7. שילוב האתר באינדקסים: לאחר פתיחת חשבונות  Search Console ו- Google Analytics לאתר שלכם רשמו אותם למנועי חיפוש שונים ואינדקסים כגון DMOZ, bing, yahoo, yandex וכו'. לאחר שיתקבל ויאונדקס, יעלה הדבר באופן משמעותי את דירוג האתר שלכם.

8. הציעו ניווט פשוט: וודאו כי האתר שלכם בנוי בצורה פשוטה ונגישה לניווט. וודאו כי אתם משלבים שתי מפות ניווט באתר – אחת למבקרים ב- html ואחת למנועי חיפוש ב xml, הדבר ישפר את שיפור הניווט למשתמשים וכן יסייע למנועי החיפוש לאנדקס ולסרוק את האתר שלכם ביתר קלות ולזהות את התוכן הרלוונטי אותו אתם מציעים לגולשים.

9. הציעו תוכן איכותי: אמנם סעיף זה מופיע במקום התשיעי אך הוא לב העניין. על מנת למצב את האתר שלכם ולסייע למנועי החיפוש להגדיר ולמקם אותו במיקומים גבוהים, הציעו תוכן איכותי לגולשים, תוכן בעל ערך אמיתי, עדכני ומעודכן תדיר.

10. השתלבו ברשתות חברתיות: הקימו פרופילים ברשתות חברתיות מובילות ועדכנו אותם באופן יומי ושוטף. על מנת להבטיח נראות וקידום טובים, וודאו לשלב את שם הדומיין שלכם בשם הפרופיל ולקשר ממנו אל האתר שלכם.

זהו, אלו 10 הטיפים הבסיסיים להנחת תשתית לקידום אורגני מקצועי ויעיל. אנחנו ממליצים לעבור על הרשימה ולוודא כי האתר שלכם עומד בדרישות על מנת לשפר את השיווק שלו במנועי החיפוש.

כמובן שאם אתם מחפשים לקדם את האתר שלכם באופן מקצועי, חשוב שתתייעצו ותיקחו את שירותיה של חברה לקידום אורגני, כזאת שיש לה ניסיון בשוק שלכם ובמשק הישראלי. חברה לקידום אורגני, תדע לעשות באופן חודשי את העבודה הנדרשת לצורך קידום האתר שלך לתוצאות הגבוהות בגוגל.

כמו תמיד, אנחנו כאן לכל שאלה.