קידום אתרים ממומן מייצג את האופציה של כל בעל עסק להתמודד בסוג של מכירה פומבית בפלטפורמות שונות על הופעת המודעה הממומנת שלו. אם אנחנו מדברים על גוגל אדס, אז מדובר בדרך כלל על מילות מפתח שלכל אחת מהן יש מחיר לקליק משוער או קמפיינים אחרים כמו ברשת המדיה, יוטיוב וכו'. אם אנחנו מדברים על רשתות חברתיות, אז מדובר בקהל יעד שאותו הגדרנו ואנחנו למעשה מתחרים עליו עם מפרסמים נוספים.
מתי נרצה לעשות קידום אתרים ממומן?
בדרך כלל כאשר אנחנו רוצים לייצר לידים מיידים לעסק. לעומת קידום אורגני בגוגל שלוקח זמן, קידום אתרים ממומן יכול להתבצע באופן דיי מהיר ולקבל תוצאות באופן מיידי. לכן, אם יש בעל עסק שרוצה להכניס לאנשי המכירות שלו לידים בקצב מהיר, מומלץ שיבחר בדרך זו.
מהו התהליך של קידום אתרים ממומן בגוגל?
השלב הראשון – מחקר מילים
במחקר זה נוכל לראות מהן מילות המפתח המחופשות ביותר בתחום של אותו עסק ומהן העלויות לקליק המשוערות בגוגל אדס. לפי מחקר מילים זה, נוכל להגדיר את התקציב של הקמפיין ולדעת פחות או יותר מהי התחרותיות בתחום אותו חקרנו.
השלב השני – מחקר מתחרים
אחרי שבחרנו את מילות המפתח לקמפיין, נוכל לראות מי הם המתחרים שעולים על מילות מפתח אלו. לפי זה, נוכל להחליט האם "שווה" לנו או לא.
למשל, אם אנחנו עסק קטן שרק הקים מערכת CRM והמטרה היא למכור אותה ללקוחות דרך קידום ממומן, כנראה שגוגל הוא לא המקום הנכון מכיוון שיש מתחרים שעולים על מילות מפתח אלו עם שם מוכר בתעשייה ורוב הסיכויים שלקוח הקצה יבחר בחברה מוכרת על פני חברה לא מוכרת.
במצב כזה, ברוב המקרים, נציע קידום אתרים ממומן ברשתות החברתיות ששם נוכל להגדיר קהל יעד ספציפי ולהציע לו הצעה אטרקטיבית.
המצב השני והטוב יותר הוא שנראה מודעות שאנחנו יכולים "להתמודד" איתן ולגמרי להשתתף במכירה הפומבית של מילות המפתח האלו.
השלב השלישי – בניית הקמפיין בגוגל אדס
אנשים חושבים שבניית קמפיין הוא דבר דיי פשוט ושכל אחד יכול לעשות זאת. המחשבה הזאת היא בעיקרון נכונה, אבל האם אתם רוצים שהקמפיין גם יניב את התוצאות הטובות ביותר? ברור שכן! ולכן המחשבה הזאת היא לא נכונה, כי צריך לדעת איך לבנות קמפיין איכותי בגוגל אדס.
המומחים של INCA, בונים קמפיינים ממומנים כבר יותר מעשור. יש לנו ניסיון רב וידע איך לעשות זאת בצורה הנכונה והמקצועית ביותר!
השלב הרביעי, האחרון והמתמשך – אופטימיזציה
אתם לא יודעים כמה אופטימיזציה נכונה חשובה לקמפיין שלכם. בתור חברה שעובדת בתחום מעל עשור, אנחנו נתקלים שוב ושוב בחשבונות שהם לא באמת מנוהלים. מה זה אומר? שאותו בן אדם הקים קמפיין ונתן לו לרוץ בלי לגעת בו.
קידום אתרים ממומן חייב להכיל בתוכו אופטימיזציה, כי היא קריטית להצלחה. היא הדרך שלנו לדעת מה עבד טוב, מה לא ולתקן כדי להביא תוצאות טובות יותר.
מהו התהליך של קידום אתרים ממומן ברשתות חברתיות?
השלב הראשון והקריטי ביותר – הגדרת קהל היעד
ברשתות חברתיות מטרגטים קהל מסוים שאליו יופנו המודעות. אם לקמפיינר אין מושג מיהו הקהל יעד הנכון של העסק, רוב הסיכויים שהקמפיין יכשל.
למשל, אם יש לנו מוצר ייעודי לנשים ואנחנו נפרסם אותו ברשתות החברתיות גם לגברים, אנחנו סתם נבזבז כסף על קהל לא רלוונטי. אם אנחנו נותנים שירותים באזור גאוגרפי ספציפי וטרגטנו אזורים אחרים שהם לא רלוונטיים, גם פה יש בזבוז כסף.
השלב השני – יצירת קריאייטיב
קריאייטיב זו היכולת לקחת מסר שיווקי ולהעביר אותו בדרך הכי נכונה לקהל יעד שהגדרנו. קריאייטיב בתהליך של קידום אתרים ממומן ברשתות חברתיות יכול להיות ההצלחה או הכישלון של הקמפיין.
במסגרת העבודה שלנו וניהול מאות קמפיינים ברשתות החברתיות, יצא לנו לראות כמה קריאייטיב יכול להיות דרמתי בהשפעה על התוצאות, בין אם זה בכמות הלידים ובין אם זה בעלות לליד.
ב99.9% מהמקרים אנחנו נעשה A/B TESTING לכמה קריאייטיבים שונים כדי לבדוק מי מהם הוא המוצלח ביותר.
השלב השלישי, האחרון והמתמשך – אופטימיזציה
גם פה, כמו בגוגל ממומן, התהליך של אופטימיזציה הוא קריטי להצלחת הקמפיין. למשל, יכול להיות שיש לנו 2 מודעות שמביאות לנו את רוב הלידים, אך מודעה אחת עם עלות לליד שהיא כפול 2 מהמודעה השנייה. ברוב המקרים, נרצה לכבות את אותה מודעה ולנסות לייצר מודעה שיותר קרובה לזאת שהצליחה.
למה לעשות קידום אתרים ממומן עם הצוות של INCA?
אנחנו חברה שקיימת מעל 15 שנה וניהלנו במשך השנים מאות אם לא אלפי קמפיינים ממומנים. זה מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב ואפילו אוהבים את זה 😊
אתם מוזמנים להציץ בהמלצות של הלקוחות שלנו באתר כדי שהם יספרו לנו קצת יותר טוב מאיתנו איך הרמנו את העסק שלהם למעלה >
צרו איתנו קשר עוד היום לטובת קידום אתרים ממומן בגוגל וברשתות החברתיות בטלפון 1-700-70-90-71