7 טיפים שיעשו את ההבדל בין קידום ממומן שהוא ״בסדר״ לקידום ממומן שהוא מצוין ב- 2022!
כחברה שעוסקת בשיווק דיגיטלי כבר מעל 15 שנים, אנחנו נתקלים אינספור פעמים בקמפיינים שמנוהלים בצורה שהיא ״בסדר״, אבל כמומחים, בסדר לא מספיק טוב עבורנו ואנחנו תמיד שואפים להיות מצוינים בעבודה שלנו ולהביא את הלקוחות שלנו ל- ROI שנכון עבורם.
עבור שיווק דיגיטלי B2B, צריך לדעת מה עושים. הוא הרבה יותר מאתגר משיווק דיגיטלי B2C ודרכי הפעולה צריכים להיות אחרים.
מהו האתגר של שיווק דיגיטלי B2B?
ראשית, מילות המפתח בדרך כלל יקרות יותר באופן משמעותי וזאת בגלל הכמות מתחרים על כל מילת מפתח.
שנית, לפעמים עסק מתחיל או קטן יכול להתמודד על מילות מפתח יחד עם חברות מאוד גדולות שיש להם תקציבים גדולים.
קחו למשל את מילת המפתח ״מערכת CRM״ – זוהי מילת מפתח שמתחרות עליה למשל חברות כמו Monday ו- Salesforce. לכן, חברת CRM קטנה יותר, תידרש להוציא תקציב מאוד גדול כדי להתמודד על מילת מפתח זו ואם היא כבר תתמודד, אז כנראה שהמודעה שלה תופיע בתחתית תוצאות החיפוש של גוגל.
אז איך עושים זאת? 7 טיפים עבור שיווק דיגיטלי B2B לפניכם!
- ביצוע מחקר מילים מעמיק
ע״י ביצוע מחקר מילים מעמיק, איכותי, יסודי ומקצועי, תוכלו למצוא מילות מפתח ששווה לעסק שלכם לפרסם עליהן. מילות מפתח שהן יחסית זולות ויש להן נפח חיפוש מספיק גבוה כדי שיביאו לכם את הטראפיק לאתר.
כמה דגשים לגבי מחקר מילים:
– לאחר ביצוע מחקר המילים, הקפידו לבחור מילות מפתח שיש להן כוונה לרכישה ואז הסבירות להמרה תהיה גבוהה יותר
– הקפידו לסמן מילות מפתח שליליות. כלומר, סמנו מילות מפתח שלא רלוונטיות עבור הקמפיין שלכם ואותן תכניסו תחת מילות מפתח שליליות כדי שלא ינצלו לכם תקציב רלוונטי. - מחקר מתחרים
שיש אתגר, תמיד בודקים מה יש מסביבנו. לכן, אם רוצים לייצר שיווק דיגיטלי B2B, צריך לבדוק מה המתחרים שלנו עושים מסביבנו. כנראה שהם כבר למדו את השטח ופועלים בהתאם. - בחנו אסטרטגיות הצעות מחיר בקמפיינים
כיום, עניין הצעות המחיר בקמפיינים הוא משמעותי מתמיד. לכן, חברה שעוסקת בתחום של שיווק דיגיטלי B2B, תדע לייצר עבורכם אסטרטגיות שונות כדי לבחון איזו מהן מביאה את התוצאות הטובות ביותר. - בחנו עסקאות ולא לידים
בתחום כמו שיווק דיגיטלי B2B, בדרך כלל יש כמות לידים רבה אבל מעט עסקאות. על מנת לשפר את הגרף, בחנו מה בקמפיין נותן לכם עסקאות ולא מה נותן לכם לידים.
תוכלו לעשות זאת ע״י מערכות שונות. ראו פה פרטים נוספים על מערכת ניהול לידים > - בדיקת איכות
בהמשך לסעיף הקודם, בדיקת איכות מילות המפתח בקמפיין היא הדרך הנכונה עבורכם. ע״י המערכות שהצענו בסעיף הקודם, נוכל לדעת אילו מילות מפתח הביאו לכם את העסקאות וכאשר נרצה לעשות אופטימיזציה לקמפיין, נוכל לעשות זאת בצורה חכמה יותר וכזאת שתגדיל לכם את מספר העסקאות ולא את מספר הלידים. - אתר אינטרנט או דף נחיתה?
כחברה לשיווק בדיגיטל מזה שנים רבות, אנחנו יודעים שב- 90% מהמקרים דפי נחיתה יביאו תוצאות טובות יותר.
לעיתים, שמדובר בשירות שדורש אמינות, מקצועיות ומוניטין, אתר אינטרנט עדיף על פני דף נחיתה.
לכן, כחברה עם ניסיון, נוכל להמליץ לכם האם להשתמש בקמפיין בדף נחיתה או דווקא להפנות לאתר האינטרנט של העסק שלכם. - רימרקטינג
מי שלא יודע, רימרקטינג זה שיווק מחדש. כלומר, יש לכם את האפשרות לפרסם לכל מי שנכנס אליכם לאתר אינטרנט או לדף נחיתה.
לכן, במקרים של שיווק דיגיטלי B2B, צריך לייצר קמפיין רימרקטינג איכותי. למה? כי לא נרצה ״לאבד״ את הגולשים שכבר התעניינו אצלנו באתר. נרצה לדחוף את עצמנו שוב ושוב, כי כנראה שהם עושים מחקר שוק ואנחנו רוצים להישאר להם בתודעה כל הזמן. פעולה זו תגדיל את הסיכויים שהם יחתמו אצלנו ולא אצל חברה אחרת.
לסיכום,
כחברה שיש לה ניסיון רב עם שיווק דיגיטלי B2B, אנחנו יודעים שמדובר בעסק לא פשוט. הדבר הכי חשוב הוא שמי שינהל את הקמפיינים יהיה מנהל קמפיינים בהכשרתו, עם ניסיון קודם בהפעלת קמפיינים מסוג זה.
האופטימיזציה בקמפיינים אלו צריכה להיות איכותית ומשמעותית.
אם אתם מעוניינים שנייצר לכם קמפיינים עבור העסק שלכם, השאירו לנו פרטים באתר או צרו איתנו קשר בטלפון 1-700-70-90-71