1-700-70-90-71

מערכת ניהול לידים

הכירו את השירות חדשני - מערכת חכמה המאפשרת ניהול לידים שמגיעים לחברה מקמפיינים מקוונים. כעת, גם אתם יכולים להשתמש במערכות דיגיטליות מתקדמות, שבהן מתועדים כל הלקוחות הפוטנציאליים היוצרים עמכם קשר, לרבות סטטוס ההתקשרות עם הליד ואם הפך ללקוח משלם.
img

ניהול לידים – לעשות זאת בצורה חכמה

אז מה מאפשרת התוכנה? שירות ניהול לידים מקוון מאפשר לכם למקסם את כמות ההמרות מהלידים הנכנסים במהלך הקמפיין.

כיצד התוכנה עובדת?

מערכת הלידים מחוברת באופן אוטומטי לאתר או לדפי נחיתה וכך לקמפיינים השונים שאתם מריצים בפייסבוק, בגוגל ממומן, תנועה אורגנית מגוגל או כל מקור תנועה דיגיטלי אחר. כאשר מגיע ליד מקמפיין שהוגדר מראש, הממשק האוטומטי של תוכנת לניהול הלידים לוכד את נתוני הקמפיין (הן קמפיין אורגני, הן פרסום ברשתות החברתיות והן קמפיין ממומן בשיטות PPC). במסד הנתונים של התוכנה מתועדת הפלטפורמה שממנה הגיע המתעניין, מאיזו קבוצת מודעות ואם הגיע מגוגל וכדומה.

לצד כל זאת תוכנת ניהול לידים משמשת גם כ-CRM חכם (תוכנת ניהול קשרי לקוחות). ניתן לעדכן את כרטיס הלקוח של כל מתעניין, את תיעוד ההתקשרות עמו על ידי אנשי המכירות, סטטוס הלקוח, האם הזמין מוצרים וכמובן למנף את המידע שהצטבר לשיפור הקמפינים. הנתונים המופקים באמצעות תוכנת ניהול לידים מאפשרים לנו לבצע אופטימיזציה על פי התוצאות.

ניהול לידים: כיצד ממקסמים מכירות בעזרת המידע שהצטבר?

תיעוד מסודר של הלידים, ומקורות התנועה שלהם באמצעות תוכנת ניהול לידים עוזר לכם בשלושה היבטים עיקרים:
  • מערכת לידים חכמה: זיהוי אפיקי הפרסום הממירים ואופטימיזציה של הפרסום בזמן אמת
    אתם מסוגלים לזהות אילו פלטפורמות מסוגלות לייצר כמות גדולה יותר של לידים, וכן לזהות מה שיעור הלידים שהפך ללקוחות משלמים מכל פלטפורמה (במידה ודאגתם לעדכן במערכת אילו לידים הפכו למשלמים)  . שימוש ביכולות המתקדמות של התוכנה לניהול הלידים מאפשר ניתוח של הנתונים הללו בזמן אמת, המאפשר לכם לשנע את תקציבי הפרסום מפלטפורמה אחת לשנייה, ולהקל בתהליך האופטימיזציה של הקמפיין. כך, לאחר צפייה בדו"ח ניהול לידים תוכלו לדעת כמה עולה לכם באמת כל ליד, וכמה השקעתם על מכירת כל מוצר או שירות. קמפיינים שאינם מתפקדים ניתנים לשינוי מידי, תוך הגדלת התקציבים על המודעות הממירות ביותר.
  • ניהול לידים כ-CRM - רישום מסודר של כל המתעניינים בהתקשרות ללא צורך בתוכנת CRM חיצונית
    אם עד היום הייתם צריכים להקליד בתוכנת CRM חיצונית מהיכן הגיע הליד, לשאול אותו שאלות מיותרות ולבזבז זמן על העתקת נתונים מתוכנת לכידת המידע לעדכון במערכת שלכם, כעת תוכלו להשתמש בתוכנה אחת לביצוע כל המשימות הללו. תוכנה לניהול הלידים שכוללת את כל השדות אשר להם אתם זקוקים בתהליך המכירה והפולו-אפ תייעל בצורה משמעותית את זמן העבודה של מערך הטלמרקטינג שלכם החוזר ללקוחות המפרסמים, כך תחסכו הון בשעות העבודה שלהם. למעשה, כל טלפן יוכל לבצע יותר שיחות ללידים כאשר אינו עסוק בבירוקרטיה מיותרת. אם אתם עובדים בצוות, כל אחד מהטלפנים יכול לגשת למידע המתועד ולצפות בהיסטוריית ההתקשרות עם הליד עד לביצוע המכירה.
    חברות המשתמשות כיום במערכת CRM כלשהי יכולות להשתמש במאפיין מתקדם של התוכנה – עדכון המידע באופן אוטומטי למערכת CRM חיצונית. כאשר ליד חדש נוצר בערכת הלידים שלנו יווצר ליד חדש גם במערכת הקיימת בחברה. מה עם שיחות שלא נענו? אף הן יעודכנו כליד אוטומטי והמספר שחייג ישמר באופן אוטומטי במערכת.
  • מעקב אחר כמות ההמרות מתוך כל פרסום בתוך מערכת לידים חכמה
    היתרון השלישי של שימוש ביכולות מערכת לידים מתקדמת הוא האפשרות לעקוב אחר כמות ההמרות של כל אחד מהפרסומים תוך צפייה בהצלחות הצוות המטפל בלקוחות. מהר מאד תוכלו לעקוב אחר הקשר בין כמות הלידים הנכנסים לכמות ההמרות מכל מקור תנועה. בנוסף, אם תעדכנו גם את שם הטלפן שחזר ללידים לבצע את הסגירה בתיעוד השיחות, תוכלו לגלות מי הם הטלפנים המצליחים לסגור יותר עסקאות במהלך היום, ומי הטלפנים שאינם מצליחים למנף את השיחה לסגירה. כך, אינכם מבזבזים הון על פרסום דיגיטלי ומסוגלים להשתמש בתקציב הפרסום בצורה מושכלת.

ניהול לידים בקליק: האם קשה להפעיל את התוכנה?

התוכנה המתעדת את הפרסום היא מקוונת ואינטואיטיבית מאד להפעלה. אנו יכולים להדריך אתכם בקצרה כיצד להשתמש בה, ואיך ליצור דו"חות שיעניקו מידע משמעותי לקמפיין. מעולם לא היה פשוט יותר לבצע ניהול לידים מתקדם כפי שחברות הפרסום המובילות מבצעות על קמפיינים עתירי תקציב. בלחיצת כפתור כל המידע נמצא לרשותכם וצוות המכירות שלכם יכול להתחיל לעבוד כבר באותו היום על תיעוד השיחות באמצעות המערכת.

הצטרפו עוד היום לעשרות עסקים בניהולנו היוצרים קמפיינים חכמים ומנהלים אותם באמצעות פלאי הטכנולוגיה. אנו שמחים להציע את השירות לכל לקוח, קטן כגדול, במחיר אטרקטיבי. לאחר הפעלת התוכנה לניהול הלידים תגלו כי הפרסום שלכם ממוקד יותר, מבוסס דאטה, ואתם יכולים לדעת בדיוק כמה מכירות הגיעו מכל אחת מהמודעות שבהן השקעתם את תקציב הפרסום. הטלפנים החוזרים ללידים שלכם ישמחו לייעול תהליך השיווק ויוכלו כבר בשיחות הראשונות לעדכן את המערכת החדישה. זה הזמן להתחיל לעבוד בצורה מקצועית, ממש כמו החברות הגדולות ולגרוף רווחים מקמפיין הפרסום הדיגיטלי שלכם באמצעות INCA.

לקבלת מידע נוסף צרו עמנו קשר עוד היום – 1-700-70-90-71.

בואו נעשה דברים גדולים






    אולי יעניין אותך גם...

    צור קשר



      נגישות