1-700-70-90-71

מהו שיווק דיגיטלי ולמה כדאי שיהיה לכם אחד כזה?

יש לכם עסק קטן או גדול ואתם מחפשים להתרחב, להגיע לעוד נתח של לקוחות שפספסתם? לעניין הזה יש פתרון אחד: שיווק דיגיטלי. בשנים האחרונות תחום השיווק התפתח והגיע לאמצעי מדיה נוספים. אם עד כה בעלי עסקים היו משתמשים לצורך פרסום במדיה המסורתית הכוללת: עיתונים, ברושורים, באנרים, שלטי חוצות ואמצעים נוספים, היום ישנה אופציית שיווק נוספת, קלה ונגישה יותר לשימוש ברשת האינטרנט. רגע לפני שתתחילו ליהנות מהכלי הכלכלי הנהדר הזה, כדאי שתדעו מה הוא כולל, איך מפלחים קהלי יעד ספציפיים, מה הן העלויות והיכולות הנפלאות הנוספות של העידן הדיגיטלי ודברים נוספים שעשויים לעניין אתכם בתחילת התהליך.

img

מהו שיווק דיגיטלי?

עולם השיווק הוא רחב ומציע אפשרויות פרסום רבות ברשת האינטרנט. שיווק דיגיטלי, בשונה משיווק מסורתי – הוא קליל יותר ומאפשר לכם להגיע לנתח לקוחות ספציפי בזמן קצר. הוא כולל:

באמצעות השימוש בשיווק הדיגיטלי, תוכלו להגיע אל הגולשים הרלוונטיים לעסק שלכם ולהציע להם תוכן פרסומי אטרקטיבי, שככל הנראה הם התעניינו בו בעבר, עם קישור המפנה אל האתר שלכם או דף נחיתה שמוביל את הגולשים להשאיר פרטים. כך, בעלי העסקים מצליחים להגיע לנתח לקוחות נוסף, לשמור איתם על קשר ולהוסיף אותם אל מאגר הלקוחות השוטף.

הרבה עסקים גם בוחרים להרחיק לכת עם השימוש בשיווק ברשת האינטרנט ופותחים גם חנות אינטרנטית נגישה לכלל הלקוחות שמעדיפים להישאר בבית. מלבד ההגעה אל נתח לקוחות נוסף, פתיחת חנות ווירטואלית באינטרנט מוזילה עלויות עבור בעל העסק, חוסכת בהוצאות נוספות ומגדילה באופן מדהים את כמות הלקוחות הפוטנציאליים.

תדמית עסקית

שימוש בשיווק הדיגיטלי, כפי שציינו – מוזיל לכם בעלויות הפרסום של העסק שלכם. אך מלבד הוזלת המחיר החודשי והשנתי, מדובר בפלטפורמה שהפכה למרכזית בעולם השיווק. הרבה עסקים כבר הבינו שאם הם לא יפרסמו את העסק שלהם ברשת האינטרנט, הם יישארו מאחור. למעשה, כל עסק שבוחר לפתוח חנות פיזית ומוותר על האמצעים הדיגיטליים הללו, עשוי לסבול מתדמית מיושנת ועתיקה, אתם לא רוצים להיכלל בין העסקים הללו. אתם רוצים להישאר מעודכנים תמיד, להיות מוכרים בזכות השם שלכם בכל הזירות, המסורתיות והחדשניות. עניין הפרסום באינטרנט מתייחס גם לארגונים גדולים וכן, לעסקים קטנים, בינוניים ומכל סוג.

חשוב מאוד לזכור: ככל שהזמן חולף, כלי השיווק הדיגיטלי מתפתח יותר. רוב האוכלוסייה בישראל ובעולם משתמשת ברשת האינטרנט לצרכים שונים: גלישה בגוגל, צפייה בסרטונים, קריאת כתבות, גלישה בפייסבוק וברשתות החברתיות הנוספות. הדור הצעיר יותר כבר לא זוכר דרך התנהלות אחרת מעבר להתנהלות הדיגיטלית, הדור הוותיק יותר נמשך אף הוא ומשתמש לרוב באמצעים הדיגיטליים השונים – לכן, השיווק באינטרנט הוא הרבה מעבר לחדשנות, זוהי דרך נוספת להגיע לקהל נוסף ועצום יותר שגולש באינטרנט ורואה בו כלי לביצוע פעולות, רכישת מוצרים וכדומה.

חוסכים בעלויות באמצעות שיווק בדיגיטל

אם עד היום הוצאתם אלפי שקלים על פרסום באמצעות השיווק המסורתי וללא כל שליטה, הגיע הזמן שתנהלו את העסק שלכם מבחינה כלכלית, אחרת. השימוש בשיווק הדיגיטלי מאפשר לכם לחסוך בעלויות גבוהות של אנשי שיווק ומכירות בעסק. נוסף לכך, אין צורך להוציא כספים נוספים על הפקת פרסומת לרדיו או לטלוויזיה – היום ניתן לעשות הכל בתוך מערכת חכמה שמציגה בפניכם אפשרויות עריכה, מציעה לכם תמונות ומתאימה את הפרסום שלכם באופן מדויק, לפי התקציב שהקצבתם לו. אם נניח מדובר באחת מרשתות החברתיות, תוכלו לבצע קמפיין מסוים וליהנות משליטה מלאה על כל ההוצאות ולטרגט את הפרסומות שלכם לקהל היעד הספציפי אליו אתם רוצים להגיע. כך תוכלו לראות לראשונה – כמה לקוחות הקליקו על הקמפיין שלכם, מי טווח הגילאים שלהם, איפה הם מתגוררים ולהגביר בצורה הזו את היעילות של הפרסום באינטרנט. במידה ולא תהיה תנועה חזקה מהקמפיין, תמיד ניתן להפסיק אותו באופן עצמאי ולהקים קמפיין חדש ללא עלות נוספת. פשוט וקל.

זירות נסתרות – שיווק סמוי

מלבד שיטות השיווק הדיגיטליות המפורסמות, ישנן שיטות שיווק סמויות. מה זה אומר? ניתן להטמיע תוכן שיווקי בתוך אתר אינטרנט מוכר, אחד שיש לו טראפיק רב, כך שכל לקוח שעשוי להתעניין במוצרים של העסק יכנס לכתבה יקרא מעט ובדרך ייחשף לבאנרים קופצים, פרסומות בצדי הכתבה ועוד. אם הלקוח שם לב למודעה והקליק עליה, זהו עוד תהליך שיווקי מוצלח וסמוי ובזכותו, תצליחו להגיע לנתח לקוחות נוסף שלא דמיינתם לעצמכם.

אלו אתרים עשויים להיות רלוונטיים? זה מאוד תלוי באופי ובסוג של העסק שלכם. אם לדוגמה העסק שלכם מתעסק בתחום הכלכלה, תרבות, בריאות, חדשות, ספורט ותחומי עניין נוספים, אזי כדאי לחפש אתר אינטרנט נחשב שיקדם כתבה בנושא שמעניין את קהל הלקוחות שלכם.

אבל לפני הכל, חשוב שתכירו את האתרים הנחשבים, בהם ניתן באופן כמעט חד משמעי לקבל חשיפה וליהנות מתוצאה: Walla, Ynet, Mako ורבים אחרים.

המומנט של השיווק הדיגיטלי

ניתן להשתמש בשיווק הדיגיטלי באופן שציינו למעלה וניתן להשתמש בו גם בדרכים אחרות. כלומר, אם לצורך העניין יש אירוע ספורט גדול, והעסק שלכם מתעסק במכירת ציוד ספורטיבי הכולל: בגדים, מכשירי כושר וציוד נוסף, במידה ותחליטו להכניס פרסום בצורה בולטת במהלך שידור המשחק באינטרנט, תוכלו לייצר פרסום רב בזמן פריים טיים באופן מדהים! מלבד האופציה הזו, ניתן גם להכניס כתבה ראשית לאחד מעמודי הספורט הנחשבים וגם משם, לקבל טראפיק נהדר. זכרו: ככל שתשקיעו יותר במיקומים גבוהים גם בפרסום הפרסומות וגם במיקום הכתבה, כך תצליחו לפרסם את העסק שלכם בצורה מקסימלית והטובה ביותר.

הגעה לשווקים בינלאומיים

אם יש לכם עסק בישראל ואתם מרגישים שהמוצר שלכם יימכר כשהוא ישווק בחו"ל – אין שום בעיה. באמצעות השיווק הדיגיטלי וההגעה לשוק הגלובלי הבינלאומי תוכלו לחדור לשווקים חדשים בכל רחבי העולם. איך תעשו זאת? בדיוק באותה הדרך. תפרסמו את העסק שלכם באינטרנט, באמצעות הכלים שציינו, לפלח קהל יעד בינלאומי לפי מיקומים ספציפיים שלפי הערכתכם הם יהיו קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם וכך להגיע לנתח לקוחות בינלאומי ולבדוק האם באמת המוצר שלכם יכול להצליח גם בחו"ל.

השיווק הבינלאומי באמצעות רשת האינטרנט לא היה עד לפני כמה שנים אחדות. ואולם, חדירה אל שווקים חדשים היא איננה פשוטה וכרוכה בתכנון רב, הן מבחינת קמפיינים דיגיטליים ייעודיים והן מבחינת תקציב וזמן. עסקים רבים השתמשו בשיטה הזו בעבר והצליחו לפרוץ קדימה ולהגיע אל לקוחות פוטנציאליים רבים עליהם חלמו הרבה מאוד זמן.

שיווק דיגיטלי חכם ואפקטיבי

אחרי שהבנתם מעט מהו שיווק דיגיטלי, איך ניתן להשתמש בו ולהפוך אותו לכלי הכנסה מרכזי עבור העסק שלכם – כדאי שתדעו פעם אחת, אילו אמצעים קיימים במערכת הזו. כמו: מודעות קופצות, אנימציה בפרסום באתרי אינטרנט. הרשת החברתית מציעה לכם שימוש במודעות הללו, בתשלום יחסית מוזל ונוח. ההצעה שלנו: תתייעצו עם חברות שמתמחות בשיווק באינטרנט, הגדירו את קהל הלקוחות שלכם, תסכמו על השקעה כלכלית בה אתם מסוגלים לעמוד ותתחילו ליהנות מעולם פרסומי דיגיטלי קל, נוח וחכם יותר לשימוש בעידן הנוכחי.

בעלי עסקים? אם גם אתם מעוניינים לשווק את העסק שלכם בזירה הדיגיטלית, חשוב שתבחרו את החברה הטובה ביותר, זו שיש לה ניסיון רב עם עסקים מהסוג שלכם ושתקדם את עסק שלכם קדימה מבחינה כלכלית. חברת INCA עונה לכל הדרישות.
לפרטים: 1-700-70-90-71






    אולי יעניין אותך גם...

    צור קשר



      נגישות