פייסבוק, הרשת החברתית, שקמה לפני יותר מעשור וכבר חצתה את רף מיליארד המשתמשים נמצאת כאן כדי להישאר. רבים, שכבר מכירים בכוחה של פייסבוק ליצור קהילות ולחבר בין אנשים, מבינים עד כמה יש ביכולתה לתרום להגדלת החשיפה העסקית ולקידום המכירות.
כיצד פתיחת דף עסקי בפייסבוק תורמת לחשיפה שלכם?
בניגוד לעמוד הפרטי, שמשמש להעלאת הגיגים, תמונות משפחתיות, שיתוף סרטונים מהרשת ויצירת שיח סביב החיים עצמם, העמוד העסקי, כשמו כן הוא, מתמקד בעסק שלכם, ומסייע לכם לבדל את השיח לתחום המקצועי, לשתף קוראים בתחומי העשייה שלכם, תפיסת העולם והאמונות, שהביאו להקמת העסק והגשמת החלום, ויחד עם זאת ליהנות מחשיפה מתמשכת וממוקדת.
אבל… לאלגוריתם של פייסבוק יש תוכניות אחרות
באופן טבעי, כאשר אנו מעלים תוכן ענייני היינו רוצים שכל אלו שסימנו לייק בעמוד שלנו, קרי האוהדים שלנו ייחשפו אליו, יוכלו ללמוד ממנו, ובהמשך להמיר התעניינות למכירה. אך לא כך הדבר, שכן פייסבוק היא פלטפורמה שיווקית וככזאת היא מעוניינת “להרוויח" כסף על הדף העסקי שלכם, לכן היא “תמכור" לכם “שטחי פרסום" בפיד האישי של העוקבים שלכם והקהל היעד הקשור למוצר שלכם, בתמורה לחשיפה.