1-700-70-90-71

ניהול דף פייסבוק עסקי

פייסבוק, הרשת החברתית, שקמה לפני יותר מעשור וכבר חצתה את רף מיליארד המשתמשים נמצאת כאן כדי להישאר. רבים, שכבר מכירים בכוחה של פייסבוק ליצור קהילות ולחבר בין אנשים, מבינים עד כמה יש ביכולתה לתרום להגדלת החשיפה העסקית ולקידום המכירות.
img

כיצד פתיחת דף עסקי בפייסבוק תורמת לחשיפה שלכם?

בניגוד לעמוד הפרטי, שמשמש להעלאת הגיגים, תמונות משפחתיות, שיתוף סרטונים מהרשת ויצירת שיח סביב החיים עצמם, העמוד העסקי, כשמו כן הוא, מתמקד בעסק שלכם, ומסייע לכם לבדל את השיח לתחום המקצועי, לשתף קוראים בתחומי העשייה שלכם, תפיסת העולם והאומנות, שהביאו להקמת העסק והגשמת החלום, ויחד עם זאת ליהנות מחשיפה מתמשכת וממוקדת.

אבל… לאלגוריתם של פייסבוק יש תוכניות אחרות

באופן טבעי, כאשר אנו מעלים תוכן ענייני היינו רוצים שכל אלו שסימנו לייק בעמוד שלנו, קרי האוהדים שלנו ייחשפו אליו, יוכלו ללמוד ממנו, ובהמשך להמיר התעניינות למכירה.
אך לא כך הדבר, שכן פייסבוק היא פלטפורמה שיווקית וככזאת היא מעוניינת "להרוויח" כסף על הדף העסקי שלכם, לכן היא "תמכור" לכם "שטחי פרסום" בפיד האישי של העוקבים שלכם והקהל היעד הקשור למוצר שלכם, בתמורה לחשיפה.

אז מדוע בכל זאת כדאי לפתוח דף עסקי בפייסבוק?

מכמה סיבות מרכזיות, הראשונה, שבהם עוסקת בדרך נוספת לשמוע על העסק שלכם, הסיבה השנייה עוסקת בדרך שלכם להעלאות את המודעות אודות המותג והעשייה שלכם, הסיבה השלישית חושפת בפניכם, שדף הפייסבוק עשוי לשמש כחנות וירטואלית לכל דבר ועניין והסיבה הרביעית קשורה במיתוג, במיצוב ובנראות הדיגיטלית שלכם.

1. תוצאת חיפוש נוספת בגוגל

דף פייסבוק עסקי הוא תוצאת חיפוש נוספת, שתעלה עם הקשת שמכם ושם בית העסק שלכם במנועי החיפוש. כבר עוד הזדמנות ששווה פתיחת חשבון עסקי!

2. אמצעי לקשר עם לקוחות

דף פייסבוק הוא ערוץ שיווקי שמאפשר לכם לתקשר עם הלקוחות שלכם באופן ישיר ומידי, לעדכן אודות העסק, לשווק מבצעים, לפרסם מוצרים ושירותים חדשים ולעורר שיח סביב המותג שלכם.

3. אפיק מכירה דיגיטלי

דף הפייסבוק עשוי להיות החנות הווירטואלית הראשונה שלכם. זהו אינו סוד שעסק בתחילת דרכו נדרש להשקעה של אלפי ואף עשרות אלפי שקלים ביצירת תשתית מתאימה לנראות הדיגיטלית שלו,
תחילה, במקום לבנות אתר אינטרנט, דף הפייסבוק ישמש כערוץ שיווק של החנות הדיגיטלית הראשונית שלכם. תוכלו לפרסם מוצרים, לציין מבצעים וכמובן ליצור שיח סביב תחום העיסוק שלכם.
למעשה, הדף העסקי משמש כנקודת מגע תמידית עם החנות הווירטואלית שלכם, וכאשר היא מסודרת היטב, ומוצגת באופן ויזואלי נכון, היא אכן תמשוך אליה לקוחות.

4. המיצוב העסקי

דף הפייסבוק הוא חלק מהמכלול, שיוצר את המיצוב העסקי, זה הזמן לחשוף את המיתוג שלכם, הרעיונות והערכים שעומדים מאחורי העסק שלכם.
אנשי מקצוע שמתעניינים בשירות שלכם, יוכלו לקבל מושג לגבי העסק שלכם בזכות התוכן שתזינו בדף העסקי. תוכלו לבצע שימוש בדף עסקי כתיק עבודות מתעדכן ודינמי ולא פחות חשוב, העסק שלכם מקבל חיים, משמש ככתב עת משל עצמו ומוכיח, שאתם כאן, קיימים, עובדים ונמצאים כדי לצמוח ולשגשג.

מעוניינים בניהול דף עסקי בפייסבוק?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





כיצד לקדם את הדף העסקי?

כאמור, רשת הפייסבוק אינה מקלה על החיים של בעלי הדפים ולו בשל החשש המהותי, שהזירה הדיגיטלית – חברתית השוקקת הזאת פשוט תהפוך ללוח מודעות, ותבריח את הגולשים.

לכן, גם אלו שסימנו לייק לדף שלכם, וכבר ביקשו לעקוב אחריכם לא יוכלו לצפות בעדכונים בדף הבית שלהם, אלא אם כן ייכנסו באופן ייזום לדף העסקי שלכם.

הסיבה השנייה קשורה בנדל"ן דיגיטלי, בכל דקה הרשת מוצפת בעוד 30,000 תכנים מסוגים שונים, הגולש הממוצע נחשף ל- 10 תכנים בדקה, כל תוכן מתחרה על מקום בתודעה שלו, מה יותר זכיר, קליט, מצחיק, מעורר רגשות, שבהחלט ניכר, שגם אם בכל זאת נחשף לדף שלכם, הרי שיהיה לו קשה לזכור אותו, אם לא ייחשף אליו שוב ושוב. ולשם כך קיים כלי נוסף, שמסייע לכם להישאר בתודעה, כלי הפרסום והקידום.

קידום הדף העסקי

קיימות שתי דרכים לקידום בפייסבוק:
הדרך הראשונה – אורגנית, ודורשת משאבים של זמן.
הדרך השנייה – ניהול עמוד פייסבוק על ידי מקצוענים, שיעסקו גם בפרסום ממומן, במטרה להביא עוקבים חדשים, ולהיחשף באופן מתמשך לעוקבים קיימים.
הדרך האורגנית כוללת השתתפות בקבוצות לפרגון הדדי, מתן תגובה לדפים של בעלי עסקים אחרים, יצירת שיתופי פעולה ואף יצירת קהילה סביב תחום העיסוק שלכם. זוהי השקעה, שפועלת לטובתכם בטווח הארוך, אך כאמור, דורשת השקעה של זמן רב ב"עבודה" ברשתות החברתיות.
הדרך הפרסומית, דורשת תקציב בסיסי שעמו הדף שלכם ייחשף למשך פרק זמן שתבחרו, ויוכל לעניין קוראים קיימים וקוראים פוטנציאלים.
לסיכום, הדף העסקי הוא האפיק הדיגיטלי שלכם ברשת הפייסבוק, זה המקום ליצירה והעמקת הקשר עם הקוראים, להצגת האני מאמין, מוצרים ושירותים שלכם ולהצגת הנראות העסקית והדיגיטלית שלכם. השקיעו בדף עסקי מקצועי, שיהווה עבורכם ערוץ שיווקי ומשמעותי לפעילות העסקית.

אולי יעניין אותך גם...

נגישות