1-700-70-90-71

פרסום באינסטגרם

אם עד היום חשבתם שהאינסטגרם הוא כלי לשיתוף תמונות וסרטונים של בני העשרה שלכם, הגיע הזמן לשנות פרספקטיבה. מדובר ברשת חברתית לכל דבר המהווה מדיית פרסום עוצמתית הפונה למיליארד משתמשים ברחבי העולם. כיצד תוכלו למקסם את כמות הלידים וההמרות בפרסום באינסטגרם?

אינסטגרם היא רשת חברתית שהחלה כאפליקציה פשוטה שאפשרה לשתף תמונות וסרטים קצרים עם חברים ובני משפחה. האפליקציה מאפשרת לעקוב אחרי משתמשים מועדפים ולראות בעמוד ה- FEED את הסרטים והתמונות שבחרו לשתף. תמונות פופולריות במיוחד ניתן לגלות בלשונית EXPLORE באפליקציה.
ניתן לשתף תמונות באמצעות ממשק שיתוף הדומה לממשק של פייסבוק, ולהביט בעמוד החדשות (News) המציג את העוקבים והלייקים.
האפליקציה זכתה לכמות עצומה של משתמשים כאשר נרכשה על ידי חברת פייסבוק בשנת 2012 בתמורה למיליארד דולרים.

פרסום באינסטגרם

אילו אפשרויות עומדות בפניכם בפרסום באינסטגרם?

  • פרסום של תמונה עם לינק לדף הנחיתה או האתר אליו אתם מעוניינים לשלוח לקוחות פוטנציאליים
  • פרסום סרטון קידום מכירות קצר הכולל עד 30 שניות
  • פרסום של גלריית תמונות, כאשר כל אחת מהתמונות יכולה להוביל לכתובת שונה. התמונות מופיעות בצורה של גלריית קרוסלה וניתן לדלג ביניהן בקלילות
  • פרסום בסטורי

התקשרו אלינו אם אתם מעוניינים בפרסום באינסטגרם

ב- INCA יוצרים קמפיינים עם נראות מצוינת שפשוט ממירים

אינסטגרם מאפשרת לכם להעלות את המוצרים השונים שאתם משתפים בחנות וירטואלית גם ברשת. אם האתר שלכם מבוסס על מערכות כמו וורדפרס, דרופל או ג'ומלה החיים הרבה יותר קלים. ניתן להגדיר תוספים היוצרים שיתוף אוטומטי של התמונות ישירות מהאתר לרשת. לאחר מכן, באמצעות פרסום ממומן תוכלו לקדם את עצמכם במספר קליקים. כמובן, בדומה לשאר הפלטפורמות לפרסום מקוון כאשר אתם מתחילים קמפיין לראשונה ואין לכם ניסיון קודם אתם "זורקים לפח" חלק ניכר מתקציב הפרסום. לכן, כדאי להתייעץ עם חברה המתמחה ביצירת קמפיין פרסום ממומן באינסטגרם ולבנות אותו בדרך הנכונה תוך בחינה שוטפת של הצלחת הקמפיין וביצוע אופטימיזציות.

עלויות פרסום באינסטגרם

פרסום באינסטגרם מבוסס על מחיר לאלף חשיפות או לפי קליק. שיטת התמחור דומה מאד לפרסום בפייסבוק או בגוגל כאשר המחיר מבוסס על מכרז.

מדוע קמפיינים רבים של אינסטגרם נכשלים?

כאשר מתחילים קמפיין פרסומי ברשת, אם בפייסבוק, בגוגל או באינסטגרם, יש לתכנן היטב את הקמפיין על מנת שיוכל להמיר. בחירה של קהלים ומסרים נכונים המותאמים למוצרי ושירותי החברה לצד הויז'ואלים הנכונים היא הבסיס לקמפיין מוצלח. עם זאת, פרסום באינסטגרם מורכב יותר בשל מגבלות הפלטפורמה. קטעי הוידיאו מצומצמים לשלושים שניות בלבד, ניתן להעלות באנר עם תמונה ולינק או גלריה שיש לתכנן היטב.
מרבית המפרסמים המתחילים מגלים כי הקמפיין נכשל בשל מגוון סיבות:
1. קטעי וידיאו לא מקצועיים המעבירים את המסרים בצורה לקויה
2. פילוח לא נכון של קהלי היעד
3. שימוש בצילומים שאינם מושכים את העין ומציגים את המותג באופן חובבני
4. שימוש בקופירייטינג שאינו מושך קהל

כיצד יוצרים קמפיין ממיר באינסטגרם?

לאורך השנים האחרונות מומחינו ב-INCA התמקצעו במגוון קמפיינים שיווקיים ברשתות חברתיות שונות ובכללן גם בפייסבוק ובאינסטגרם. למדנו באמצעות ניסוי וטעייה מהן הטכניקות העובדות בצורה הטובה ביותר בפנייה לקהלים שונים והשתמשנו במגוון אמצעים על מנת לבצע אופטימיזציות לקמפיין.
אנחנו בונים את הקמפיינים ללקוחות שלנו, החל מתכנון מטרות הקמפיין, בניית דפי נחיתה ואתרים ובניית מודעות עם ויז'ואל ווידיאו המושכות את העיניים הרצויות למותג שלכם.
בניית קמפיין שיווקי ברשת ללא היכרות מלאה עם הפלטפורמה בה אתם משווקים עשויה לעלות ממון רב. נסו זאת בעצמכם… בנו קמפיין אינסטגרם וגלו האם הוא ממיר לבד. אם לא הצלחתם להגיע למחיר סביר לליד זה הרגע בו אנו יכולים להיכנס לתמונה ולתכנן ביחד עמכם קמפיין ממיר. הלידים המגיעים אליכם מקמפיין הפרסום באינסטגרם יישארו ברשימת התפוצה שלכם לאורך זמן ותוכלו לשווק להם שוב ושוב מוצרים ושירותים נלווים.

לתכנון קמפיין ממיר ברשת אינסטגרם ורשתות חברתיות נוספות וליצירת נוכחות דיגיטלית חזקה פנו אלינו במספר 1-700-70-90-71

בואו נעשה דברים גדולים






אולי יעניין אותך גם...

נגישות