לתפוס את הלקוח ברמת קשב גבוהה
טאבולה באה לתת מענה לבעיה יום יומית ומוכרת, בעיית הקשב של הלקוח. בעידן בו מופצים אלפי תכנים בדקה, בכל תחום ובכל פלטפורמה, דרך מודעות קבועות, זזות או קופצות, מסכי מעבר ועוד, הלקוח נעשה אדיש, הוא מתעלם מהתוכן, ממתין את שלוש השניות בו הוא מוצג, ומבקש להגיע כמה שיותר לדף אליו נכנס מלכתחילה.
בטאבולה הבינו שהבעיה לא נעוצה בתוכן עצמו, אלא בעיתוי בוא הוא מוצג ללקוח, ולכן הקימו במה להפצת תוכן, בהתאם לתגיות ולמילות חיפוש, שמאפשרת חשיפה גבוהה יותר.
כיצד פועל העיקרון?
עיקרון הפרסום פועל על שיוך הכתבה אל עולם התוכן הנכון. לדוגמה: מאמן כושר, אשר מעוניין להציע שירותי אימון אישיים, ורוצה להפיץ מאמר מקצועי על מתיחות לאחר אימון, נדרש ליצור תוויות, שישדכו את המאמר לתוכן בתחומו: כמו, אימון כושר, הרפיה לאחר אימון, אימון אישי, ירידה במשקל, אורך חיים בריא וכולי.
בפועל, המאמר המקצועי שלו, בו יספק מידע מקצועי ושורת שיווק ליצירת קשר, יופיע בהמלצות קריאה לצד כתבות העוסקות בתחומים, שהגדיר. היתרון המרכזי במהלך זה הוא, שהקורא מחפש את המידע, נמצא ברמת קשב גבוהה, ולכן ישמח אף לקרוא את המאמר המקצועי של המאמן ולהיחשף לשמו, שם העסק שלו ופרטי יצירת הקשר אליו.