1-700-70-90-71

פרסום בטאבולה - Taboola

כולנו גולשים באתרים הגדולים: Ynet, Walla, ONE1, Mako ועוד. צורכים תוכן דיגיטלי ונתקלים בצד הדף או בתחתית המודעה בתוכן נוסף, שמאפשר להעמיק בנושא או לקרוא תוכן בנושאים קרובים. כיצד התוכן "הנוסף" הגיע לשם? בזכות הטאבולה! מהי הטאבולה? ואיך ניתן באמצעותה להגדיל את החשיפה של העסק?
img

מהי טאבולה?

טאבולה היא זירת מסחר של נדל"ן דיגיטלי, באמצעותה כל  בעל עסק יכול לקבל חשיפה גבוהה עבור התוכן שלו תמורת רכישת שטחי פרסום.
הפרסום בטאבולה מתבצע על ידי התחברות לממשק נגיש, רישום כלקוח, ביצוע תשלום עבור מסע פרסום וקבלת חשיפה ממוקדמת עבור תחומי העניין להם העסק נותן שירות.

לתפוס את הלקוח ברמת קשב גבוהה

טאבולה באה לתת מענה לבעיה יום יומית ומוכרת, בעיית הקשב של הלקוח. בעידן בו מופצים אלפי תכנים בדקה, בכל תחום ובכל פלטפורמה, דרך מודעות קבועות, זזות או קופצות, מסכי מעבר ועוד, הלקוח נעשה אדיש, הוא מתעלם מהתוכן, ממתין את שלוש השניות בו הוא מוצג, ומבקש להגיע כמה שיותר לדף אליו נכנס מלכתחילה. בטאבולה הבינו שהבעיה לא נעוצה בתוכן עצמו, אלא בעיתוי בוא הוא מוצג ללקוח, ולכן הקימו במה להפצת תוכן, בהתאם לתגיות ולמילות חיפוש, שמאפשרת חשיפה גבוהה יותר.

כיצד פועל העיקרון? 

עיקרון הפרסום פועל על שיוך הכתבה אל עולם התוכן הנכון. לדוגמה: מאמן כושר, אשר מעוניין להציע שירותי אימון אישיים, ורוצה להפיץ מאמר מקצועי על  מתיחות לאחר אימון, נדרש ליצור תוויות, שישדכו את המאמר לתוכן בתחומו: כמו, אימון כושר, הרפיה לאחר אימון, אימון אישי, ירידה במשקל, אורך חיים בריא וכולי.
בפועל, המאמר המקצועי שלו, בו יספק מידע מקצועי ושורת שיווק ליצירת קשר, יופיע בהמלצות קריאה לצד כתבות העוסקות בתחומים, שהגדיר. היתרון המרכזי במהלך זה הוא, שהקורא מחפש את המידע, נמצא ברמת קשב גבוהה, ולכן ישמח אף לקרוא את המאמר המקצועי של המאמן ולהיחשף לשמו, שם העסק שלו ופרטי יצירת הקשר אליו.

מדוע הפרסום בטאבולה עובד?

טאבולה נהנית מרווח של מיליארד דולר בשנה, כי יותר ויותר עסקים מבינים, שאם ירצו להביא את העסק שלהם לתהודה גבוהה, עליהם לחשוף אותו לקהל ממוקד, שמעוניין בשירות שלו.
הקהל נהנה מהקריאה, לעתים כלל לא מבין, שמדובר בתוכן פרסומי או שיווקי וזוכה לערך וללמידה.
עסקים רבים מדווחים על עליה בכניסות לאתר הבית שלהם, יצירת קשר עם המותג ואף עליה במכירות.

איך להפיק יותר ממסע הפרסום שלכם?

עסקים, שמעוניינים להרחיב את הפעילות שלהם נדרשים להקצות תקציבי פרסום תקופתיים לטובת הנושא. פרסומים, אשר נמצאים במקום הנכון, בעיתוי המתאים ומביאים לידי הקוראים את התוכן הנכון, זוכים ליחסי המרה גבוהים יותר.
הקפידו לבחור באתרים שבהם הקוראים שלכם נמצאים, גם אם לא מדובר בפורטלים הגדולים ביותר.
הקפידו להגדיר את הקהל שלכם בצורה ממוקדת, שכן ניסיונכם בוודאי מלמד אתכם מהם המאפיינים המשותפים של לקוחותיכם.
השתמשו בכותרות חזקות ומושכות בהתאם למטרת מסע הפרסום, וזאת במטרה לחסוך בעלות עבור כניסה לכתבה (שני שקלים לקורא).
הציגו תוכן מקצועי ובעל ערך ולסיום תוכלו להוסיף טופס יצירת קשר שיהווה חלק מהמשפך השיווקי שלכם ויסיע ביחסי המרה.
ולסיום, התשלום לפרסום בטאבולה נקבע על פי מספר הכניסות והצפיות באתר, ולכן דווקא כאן ישנה חשיבות לסגנון הכותרת ומטרתה, האם מסע הפרסום נועד להעלאת המודעות, או האם מדובר במסע פרסום ליצירת פניות לרכישת מוצר או שירות.

עסקים, המעוניינים לפרסם בטאבולה, יוכלו להיעזר בחברת INCA, שמתמחה בשיווק דיגיטלי, ותסייע בניהול מסע הפרסום עבורם.

בואו נעשה דברים גדולים






אולי יעניין אותך גם...

נגישות