אפשרות נוספת לפרסום:
תשלום ליוצרי תכנים
דרך נוספת להשתמש באפליקציה היא באמצעות תשלום ליוצרי תכנים מבוקשים המשיגים מיליוני צפיות. בדומה לבלוגרים ביוטיוב, גם בטיקטוק יוצרי התכנים יכולים לשלב מוצר או מותג ולעודד את המודעות למוצר זה.
אילו סוגי מפרסמים יכולים להרוויח מפרסום בטיק טוק?
פרסום בטיק טוק מתאים בראש ובראשונה לבעלי אפליקציות נוספות המותאמות לקהל יעד צעיר כמו בני נוער עד גיל שמונה עשרה. העובדה כי בעת פתיחת היישומון המפרסם אינו מוגבל לשימוש בדפדפן של טיקטוק, אלא האפליקציה נפתחת ישירות בחנות של אנדרואיד או אפל מעודדת את המשתמש להוריד אפליקציה נוספת. בנוסף, מפרסמים המעוניינים להחדיר מותג חדש לקהל יעד צעיר או לחזק מותג קיים לקהל זה יכולים להשתמש בוידאו קצר לחיזוק המודעות.
לסיכום, נראה שאפליקציית טיק טוק עדיין נמצאת בחיתוליה וצפויה לרכוש כמות גדולה של משתמשים ברחבי העולם. גרסת הבטא המגומגמת מעט, תשתפר בעתיד הקרוב, וכבר היום היא יכולה להוות אלטרנטיבה כדאית למפרסמים לקהל יעד של בני נוער. מן הסתם, ניתן להניח כי בעתיד המחיר לקליק יעלה וכדאי להתחיל ולנסות את הפרסום במדיה זו כל עוד האפליקציה בתחילת דרכה.