1-700-70-90-71

פרסום בלינקדאין

לינקדאין הרשתית החברתית עם העניבה, פונה לפלח השוק העסקי, ומסייעת לו לשמור על "כשירות מקצועית", ליצור קשרים עסקיים, שיתופי פעולה וליהנות מחשיפה ממוקדת ורלוונטית לעשייה שלו. בשונה לתדמית שנוצרה ללינקדאין כאפיק מרכזי לחיפוש עבודה, הרי שהרבה מעבר לכך, לינקדאין היא לבסוף רשת חברתית לכל דבר ועניין. אך בשונה מפייסבוק מדובר באפיק ממוקד יותר המאפשר להביא לחשיפה רלוונטית אל מיליוני משתמשים, ספקים, לקוחות וקולגות ברחבי העולם.
img

למי כדאי לפרסם בלינקדאין?

פרסום בלינקדאין מיועד לכל מי שעוסק בתחום מתן שירותים עסקיים על כל נגזרותיו. החל מסוכני נדל"ן המשווקים נדל"ן מסחרי, משרדי תיווך, מנהלות של מרכזי תעסוקה וכלה בנותני שירותים: מעצבים, שירותי ניקיון, אנשי מיקור חוץ בתחום שרשרת הספקה, שיווק, מכירות, מאמנים, מגייסים, יועצים עסקיים, יועצי תדמית וכן עסקים קטנים המעוניינים "לעבוד עם הגדולים", להרחיב מגוון הלקוחות שלהם וליצור עבור העסק שלהם ביטחון תעסוקתי.
שיווק בלינקדאין מסייע לעסקים שיודעים להעביר את המסר שלהם בצורה נכונה (רמז, גם לשוזרת תכשיטים או מחברת ספר איפור, המגיעה עם הצעה ברורה וקונקרטית לעסקים, יש מה לחפש בלינקדאין).

אז כיצד עובד הפרסום בלינקדאין?

בדומה למנהל המודעות בפייסבוק, פרסום בלינקדאין עובד עם כלי שנקרא: מנהל הקמפיינים של לינקדאין.
גם כאן נדרש איש המקצוע להגדיר את הקהל המיועד, את התקציב לטובת המסע פרסום (קמפיין) וכן את משך הזמן שמסע הפרסום ירוץ. גם כאן בדומה לפייסבוק, הגדרה נכונה של המסע הפרסום חוסכת לכם הרבה מאוד כסף, ומאפשרת יחס המרה גבוה יותר לכל קליק. אך קודם כל, כדאי להכיר את שלושת עקרונות הזהב למודעה מוצלחת.

איך לגרום לכך, שהמודעה הממומנת תעבוד בשבילכם? באמצעות שלושת עקרונות הזהב

העיקרון הראשון

עוסק בתוכן, ונכון יותר לומר בכותרת חזקה ומושכת שתגרום לאנשים הרלוונטיים לעצור, להתעכב ולקרוא את המסר שלכם.

העיקרון השני

שיווק בלינקדאין עוסק בפילוח נכון של קהל היעד, החל ממאפיינים דמוגרפים כמו אזור מגורים/ תעסוקה, גיל, מגדר וכלה בתחומי עניין, תחביבים, מקום עבודה וכדומה. פילוח ממוקד מביא תוצאות איכותיות יותר וחוסך לכם כסף רב בתקציב הפרסום.

העיקרון השלישי

פרסום בלינקדאין קשור בתזמון ופרק הזמן שמסע הפרסום ירוץ. האם בשעות הבוקר, בערב, אולי בארוחת הצהריים? האם בסופי שבוע או ימי חול? מה משך הזמן של מסע הפרסום הממוקד? והאם הוא מקושר לאירוע עכשווי? כל אלו ישפיעו על מידת החשיפה והשגת המטרה שלו.

איך יוצרים מסע פרסום  בלינקדאין?

על ידי פתיחת חשבון בו תוכלו לבחור אם לפרסם מהלינקדאין האישי שלכם, או מדף הלינקדאין הנושא את השם והסמל (לוגו) של העסק שלכם.
בחשבון תתבקשו להזין את פרטי האשראי שלכם, תוכלו להתרשם מביצועי מסע הפרסום על ידי ניתוח הגורמים של מספר הצפיות והקלקלות ולנהל אותו תוך כדי תנועה (לעצור, להאריך וכדומה).

איך ליצור מסעות פרסום שממירים טוב יותר?

כאמור, הקפידו על שלושת עקרונות הזהב של תוכן טוב וכותרת איכותית, תזמון מסע הפרסום ופילוח הקהל שלכם, הוסיפו דרכי תקשורת, קישור לאתר הרשמי שלכם והשקיעו בסרטון מקצועי/ מצחיק/ איכותי, שיעורר תהודה ויעודד אנשים ליצור עמכם יחסי גומלין אורגניים, שיקפיץ את המסע הפרסום הרבה מעבר לחשיפה שניתנה לו במסגרת תקציב הפרסום.
לסיכום, לינקדאין הרשת החברתית העסקית היא זירה מקצועית לכל דבר ועניין. זירה המאפשרת חשיפה איכותית לעסק שלכם, תורמת להיכרות אתכם ומסייעת לתהודה ולהפצה.
הקפידו על תוכן איכותי, עשיר, מסקרן ומעורר עניין. השקיעו בתקציבי פרסום חכמים, או לחילופין באיש מקצוע מומחה לינקדאין, שיוכל לרכז את הנושא עבורכם ותוכלו ליהנות מערוץ דיגיטלי רלוונטי שיחשוף אתכם לקהל הנכון, בזמן הנכון ועל פי הצורך.

מעוניינים בפרסום בלינקדאין כדי לקדם את העסק?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם בהקדם





אולי יעניין אותך גם...

נגישות