On Site & Off Site
קידום אורגני כולל מגוון רחב של פעולות שניתן לבצע על מנת להשיג את התוצאה המבוקשת- כאמור, להביא את
האתר המקודם לאחד המקומות הגבוהים בתוצאות החיפוש. באופן כללי, ניתן לחלק את טכניקות הקידום האורגני
לשני סוגים עיקריים – קידום און-סייט וקידום אוף-סייט.
קידום און-סייט מתייחס לפעולות הנעשות בתחומי האתר עצמו, שמטרתן היא להקל על גוגל לאתר ולסווג את האתר
המקודם, ובו זמנית ליצור חוויית משתמש חיובית שתעודד ביקורי משתמשים באתר, ובמיוחד ביקורים חוזרים. כמה
מהכלים העיקריים לקידום אורגני און-סייט הם שילוב של מילות מפתח רלוונטיות בגופי הטקסטים המופיעים
באתר, שימוש נכון בתגיות ובתגיות מטא, יצירת תוכן איכותי ומתחדש תדירות והקפדה על מבנה היררכי נכון
המקל על ההתמצאות.
קידום אוף-סייט קשור לפעולות שניתן לעשות מחוץ לאתר עצמו על מנת לשפר את הדירוג שלו בגוגל. אחת
האינדיקציות של גוגל לכך שאתר מסוים מכיל תוכן איכותי היא שאתרים חיצוניים רבים מקשרים אליו; אך אם
בעבר הסתפקה גוגל בריבוי של קישורים חיצוניים המובילים לאתר, כיום ישנה דרישה לקישורים איכותיים – כאלה
המגיעים מאתרים שבעצמם מדורגים גבוה בתוצאות החיפוש. לכן, במקביל למאמצי השדרוג והעדכון של האתר עצמו,
על המקדם לבנות רשת ענפה של קישורים איכותיים המובילים לאתר המקודם.
השילוב בין שתי טקטיקות הקידום הללו מהווה אסטרטגיית קידום אורגני מקיפה, המתייחסת להיבטים הרבים
והשונים הנבדקים על ידי האלגוריתם של גוגל על מנת לקבוע את מיקומו של אתר בתוצאות החיפוש. בעוד שאכן
נדרשת כאן השקעה מתמשכת, התוצאות של קידום אורגני מוצלח בטווח הארוך הן ללא תחליף.
רוצים לקדם את אתר הבית שלכם לראש רשימת החיפוש? לחברתנו פתרונות קידום אורגני מגוונים שממתינים לכם.
צרו עמנו קשר עוד היום!