1-700-70-90-71

קידום ממומן – פרסום בגוגל

רוצים ליהנות מכל היתרונות הנלווים לפעולות פרסום בגוגל? רוצים להבטיח לעצמכם קמפיין ממומן בעל יחסי המרה גבוהים במיוחד? זה הזמן להכיר את כל הפתרונות היצירתיים של חברת INCA בתחומי קידום ממומן בגוגל!
  • פילוח קהלי היעד והגעה לקהל הרלוונטי בלבד
  • הגברת תנועת הגולשים לאתר הבית שלכם
  • תכנון תקציבי המאפשר לכם לשלוט באופן מקסימלי בעלויות הקמפיין
  • הפעלת קמפיין רימרקטינג
img

מה כולל פרסום ממומן בגוגל?

קמפיינים ברשת החיפוש

קמפיינים ברשת החיפוש

קמפיינים איכותיים שעולים לך פחות!
Remarketing

Remarketing

קמפיין רימרקטינג הוא ההזדמנות שלך לפרסם עבור לקוחות שכבר התעניינו בך
קמפיין ברשת המדיה - GDN

קמפיין ברשת המדיה - GDN

פרסום באתרים השונים שהכי מתאימים לקהל שלך במטרה שייצרו איתך קשר
קמפיין YouTube

קמפיין YouTube

יש לך סרטונים טובים שיעשו את העבודה? נעשה להם קידום ממומן ביוטיוב כדי שייחשפו לכמה שיותר אנשים רלוונטיים עבורך
הצג עוד

חשוב שתדעו!

אנחנו בחברת INCA פועלים כשותף מוסמך של GOOGLE ADS, וזאת לאור הניסיון המקצועי והמוכח שלנו בהפעלת קמפיינים ממומנים במסגרת פרסום בגוגל.

קידום ממומן בגוגל – תהליך העבודה

על מנת למקסם בעבור כל אחד ואחת מכם את תוצאות הקמפיין הממומן בגוגל, אנו בחברת INCA, מעמידים לרשותכם חבילת קידום ממומן בגוגל אטרקטיבית במיוחד. חבילה זו מבוססת על ניסיון רב שנים בקידום אתרים ברשת, והיא מאפשרת לכל אחד ואחת מכם ליהנות מכל היתרונות המקצועיים שלנו הכוללים בין היתר:

  • עריכת מחקר מקיף אודות מילות וביטויי המפתח המותאמים לאופי הפעילות העסקית שלכם
  • ניהול תקציב בהתאם למסגרת התקציבית העומדת בפניכם
  • יישום הליכי אופטימיזציה לצורכי הקידום הממומן.
  • ניסוח מודעות טקסט המותאמות לאופי קהל היעד אליו אנו פונים
  • ניהול הקמפיין הממומן באמצעות דו"חות סטטיסטיים המאפשרים לנו לייעל ברמה השוטפת את הצלחת הקמפיין!

עדיין שואלים את עצמכם מהו קידום ממומן וכיצד הוא עובד?

אז מה הכוונה בקידום ממומן בגוגל? מדובר במודעות הפרסומת המופיעות בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, בדרך כלל מעל או לצד תוצאות החיפוש הרגילות ובפורמט הדומה להן מאוד. באופן בסיסי, כמפרסמים בגוגל, יהיה עליכם לבחור כמה מילות מפתח שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עשויים לחפש במטרה למצוא את המוצר או השירות שאתם מציעים, וליצור מודעה שתופיע בתוצאות החיפוש העולות עבור אותן מילים.

אבל מכאן העסק מסתבך, וזאת מכיוון שלרוב אתם אינכם המפרסמים היחידים שמעוניינים להציג את הפרסומות שלהם למשתמשים שמחפשים את מילות המפתח הללו – חברות מתחרות מעוניינות גם הן באותה החשיפה. על מנת לקבוע אילו מהמודעות יוצגו בתוצאות החיפוש, יצרה גוגל שיטה של מכרז, בה מפרסמים שונים מגישים הצעות למחיר שיהיו מוכנים לשלם עבור כל פעם שמשתמש מקליק על המודעה שלהם- שיטת תשלום הנקראת pay-per-click (PPC). כמו במכרז רגיל, גם כאן – ככל שהצעת המחיר שלכם לקליק גבוהה יותר כך גובר הסיכוי שהמודעה שלכם תהיה זו שתופיע בסופו של דבר בדף תוצאות החיפוש. עם זאת, שלא כמו במכרזים רגילים, גוגל לוקחת בחשבון משתנה נוסף בבחירת המודעה המנצחת, רכיב הנקרא "ציון איכות", או "quality score".

קידום ממומן בגוגל – מכירה פומבית על פי ציון איכות

דירוג המודעות הממומנות בתוצאות החיפוש בגוגל נקבע על פי מספר פרמטרים עיקריים: התאמת תוכן המודעה והאתר (או דף הנחיתה) לחיפוש הגולש, ציון האיכות של הדף והמחיר המקסימלי שמוכן לשלם כל מפרסם בשיטה של מכירה פומבית או מכרז. לדוגמה, אם אדם מחפש "חברת הובלות בצפון" בגוגל, התוצאות הראשונות שיעלו במסע פרסום בגוגל יתבססו על חברות באזור הגיאוגרפי הנבחר, שיש להן כתובת משרד פיזית בעמוד ויהיו מוכנות לשלם את הסכום הגבוה ביותר לכל קליק בהשוואה לחברות אחרות. פרסום ממומן בגוגל עובד למעשה כמו כל מכירה פומבית רק באופן דיגיטלי ואוטומטי.

חשוב לדעת כי ציון האיכות של הדף מהווה פרמטר משמעותי לא פחות מהמחיר שהמפרסם מוכן להשקיע על כל קליק. ציון איכות זה הוא שקלול של כמות הקליקים שגוגל צופה שיהיה למודעה, עד כמה המודעה מתאימה לנושא אותו הגולש חיפש וכן החוויה שמייצר דף הנחיתה או האתר אליו מפנים.

כיום דפים הזוכים לציון איכות גבוה הם דפים הכוללים את הפרמטרים הבאים:

  • מילים זהות לביטוי החיפוש של הגולש.
  • תוכן רלוונטי לגולש והגדרה ברורה של תחומי העיסוק לפני שהגולש נדרש למלא טפסים.
  • דפים הכוללים מדיניות שימוש במידע אישי של לקוחות.
  • דפים שעולים ונטענים במהירות וכן דפים המותאמים לטלפון של ניידים.

כמו כן, כשמתחילים קידום ממומן בגוגל חשוב לזכור כי מנוע החיפוש יעדיף שהתוכן המוצג בחלק העליון והקבוע של הדף יהיה רלוונטי לתוצאות החיפוש של הגולש.

כמה עולה פרסום בגוגל?

אחד היתרונות הגדולים של קידום ממומן בגוגל הוא האפשרות להגדיר תקציב יומי עבור כל מודעה. לאחר שהתקציב היומי מוצה, גוגל תפסיק להציג את המודעה שלכם למשך אותו יום, כך שלא יצטברו קליקים נוספים עבורם תצטרכו לשלם. יחד עם זאת, חשוב לדעת כי העלות לקליק של מילות מפתח מסוימות עשויה להיות גבוהה במיוחד (בהתאם למידת הפופולריות שלהן בקרב מפרסמים), ובמקרים כאלה יש צורך בתקציב יומי גבוה יחסית על מנת להגיע לתוצאות.

קידום ממומן בגוגל – רשת החיפוש VS רשת המדיה

קיימים שני סוגים של קמפיינים שכדאי להכיר את ההבדלים ביניהם, כדי ליצור מסע פרסום אפקטיבי. הסוג הראשון הוא פרסום ברשת החיפוש, המאפשר להופיע בפני לקוחות המחפשים את המוצר או השירות שלכם במנוע החיפוש. המודעה מופיעה מעל ומתחת לתוצאות החיפוש האורגני. הסוג השני הוא פרסום ברשת המדיה, מקבץ עצום של אתרים שונים ברשת עומד על שני מיליון נכון לשנת 2020. פרסום זה מאפשר לכם להופיע בפני לקוחות שלא חיפשו את השירות שלכם, אבל הם גולשים באתרים עם רלוונטיות גבוהה לנושא. למשל, אם תגלשו באתר הכולל מאמרים על תיירות, תוכלו להבחין כי גוגל משלב מודעות על טיסות, בתי מלון שונים ואטרקציות תיירותיות מובילות.

מתחילים פרסום בגוגל ומתלבטים באיזו רשת לבחור? נוכל לציין מספר כללי אצבע. אם אתם מציעים שירות שנפח החיפוש בו גבוה, כמו שירותי הדברה, השכרת רכב או שירותים אחרים שהגולש מעוניין בהם באופן נקודתי, ומחפש אותם כאשר הוא מוכן לצרוך את השירות, פרסום ברשת החיפוש יתאים עבורכם ככפפה ליד. אם אתם משווקים מוצרים או בונים מותג שאנשים צורכים אותו לאורך נקודות זמן שונות במהלך השנה או בהתאם לקנייה אימפולסיבית, כמו מותגי אופנה, מותגי דיגיטל ומוצרים נוספים, שילוב של רשת החיפוש ורשת המדיה יהיה אפקטיבי יותר עבורכם.

האם קידום ממומן בגוגל מתאים לעסק שלכם?

ברוב המקרים התשובה לשאלה הזו היא כן. כל עוד אתם בטוחים שאנשים אכן מחפשים את המוצר או השירות שלכם ברשת, לקידום ממומן ישנם יתרונות רבים עבור עסקים בכל הגדלים. יחד עם זאת, חשוב להבין שהתחרות על הפרסום בגוגל היא גדולה, ועל מנת להגיע לקהל היעד הנכון יש צורך ללמוד את המערכת ולהכירה לעומק. לפני שתשקיעו כסף בקמפיין הראשון שלכם, השקיעו זמן כדי להבין כיצד לבנות אותו היטב, או שכרו את שירותיו של איש מקצוע שמתמצא בתחום – כך תבטיחו לעצמכם את התמורה הטובה ביותר עבור תקציב הפרסום שבידיכם.

הטעויות הנפוצות ביותר בפרסום ממומן בגוגל:

  • בנייה לא נכונה של הקמפיין: חשוב לבנות את הקמפיין בצורה מקצועית ולהכיר היטב את ממשק הפרסום. לפעמים, טעות בהגדרה אחת יכולה לגרום למודעה לא להופיע ברשת המדיה והחיפוש כלל.
  • התאמת מילות המפתח: כדאי ללמוד לבצע מחקר מילות מפתח, ולזהות אילו ביטויים תחרותיים יותר ועשויים לגרום לתקציב הפרסום להסתיים במהירות. חשוב לזהות את כל מילות המפתח המתאימות ולחפש גם ביטויים בעלי נפח חיפוש נמוך יותר, המותאמים בדיוק לשירותי העסק, העשויים להגדיל את איכות הלקוחות המגיעים לאתר שלכם. למשל מוסך לרכב יכול לזכות ללקוחות איכותיים מתוך ביטוי כמו: "מחיר החלפת פנסי רכב" למרות שאין לביטוי זה נפח חיפוש גבוה.
  • אל תתעלמו ממילות מפתח שליליות: מילות מפתח שליליות הן חלק מהותי מכל פרסום בגוגל. הכוונה למילים שמעידות על כך שהגולש מחפש ביטוי דומה, אך אינו מעוניין בשירות שלכם. אם אתם מוכרים תוכנת גרפיקה, וגולש מחפש "תוכנת גרפיקה בחינם" לא תרצו שהמודעה תופיע בפניו. לכן, הוסיפו את המילים: "חינם", "בחינם", "ללא תשלום" כמילות מפתח שליליות.
  • הפרידו את הקמפיין לקבוצות מודעות נפרדות ואיכותיות: אם אתם יוצרים את כל המודעות תחת קבוצת מודעות אחת, אתם לא יכולים לשלוט בו היטב. כאשר אתם מגדירים קמפיין ממומן בגוגל, הפרידו את הקמפיין לקבוצות מודעות שונות שמחולקות למעשה לפי קבוצות מילים.
  • מודעות לא אטרקטיביות לא יזכו ללחיצות: בכל קידום ממומן חשוב להקדיש את הזמן הדרוש לניסוח של מודעות איכותיות. אם אינכם יודעים לעשות זאת בעצמכם, העזרו בחברה אשר תוכל לבצע את העבודה הזו עבורכם. מודעות שאינן אטרקטיביות לא יצליחו להבליט אתכם מול המתחרים. אם אתם רוצים שהפרויקט של קידום ממומן בגוגל יצליח, המילים שבהן תבחרו יהיו חלק בלתי נפרד מההמרה של המודעות.
  • אל תתעלמו ממעקב אחר ההמרות: כאשר אתם משקיעים כסף ומקימים קמפיין שמטרתו היא להכניס פניות לעסק או למכור מוצרים, אל תוותרו על מעקב אחר פעולות אלו. כלומר, כל מי שמתקשר אליכם, משאיר פרטים בטופס או רוכש מוצר, אתם צריכים לדעת מזה. המעקב אחר ההמרות, יעזור לכם באופטימיזציה של הקמפיין בכך שתדעו אילו מילות מפתח המירו ואילו לא, אילו מודעות המירו ואילו לא וכו'.
  • אל תשאירו את המודעה כפי שהיא בלי לבחון את יעילותה: פרסום בגוגל חייב להיות מנוטר כל העת כדי שתוכלו לבצע אופטימיזציות. יהיו לא מעט שינויים לאורך התהליך של קידום ממומן בגוגל. אם אתם בוחרים במודעת מילים, יתכן ותצטרכו לשנות את הנוסח שוב ושוב. אם אתם מציגים מודעת וידאו או תמונה, עשויים להיות שינויים בוויז'ואל ובסאונד. המשיכו לבצע אופטימיזציות של הקמפיין ותגלו אילו מודעות עובדות טוב יותר.
  • בצעו A/B טסטינג על מודעות: כאשר מתחילים קידום ממומן בגוגל, חשוב לבדוק את היעילות של כל מודעה. בכל קבוצת מודעות רצוי שיהיו 3 מודעות לפחות, כאשר 2 מהן מודעות טקסט מורחבות ואחת רספונסיבית.
  • אל תדלגו על תוספי המודעות: תוספי המודעות מחזקים כל פרסום בגוגל באפשרויות מתקדמות המקלות על הגולש ליצור עמכם קשר, לדוגמה: בסלולר יופיע לינק המחובר לטלפון של החברה לצד המודעה עם אפשרות להתקשר עמכם, תוסף מיקום יסייע למצוא את כל הסניפים של העסק. אם יש לכם אפליקציה, ניתן להוסיף תוסף ללינק ישיר להורדת האפליקציה. בהוספת תוספי מודעות רבים לקמפיין, המודעות שלכם יבלטו על פני המתחרים כי ככל שיש יותר תוספים, המודעות יותר גדולות ותוספות יותר נפח בתוצאות החיפוש. לכן, כאשר אתם מבצעים קידום ממומן בגוגל, אל תוותרו על תוספי מודעות.
  • הובלת הגולשים לדפי נחיתה המעוצבים בצורה מרושלת: אם הגולשים שלכם מגיעים לדף נחיתה הבנוי ברישול ובאופן לא מקצועי, הפגיעה בתדמית המותג שלכם יכולה להיות עצומה יותר מהכספים שתאבדו על מודעות שאינן ממירות. חשוב להפנות לדפים בתוך האתר או לדפי נחיתה מעוצבים היטב, הכוללים אפשרות מיידית ליצירת קשר.
  • לינקים שבורים והנעה לפעולה נסתרת: דף הנחיתה של כל קידום ממומן צריך לכלול את המידע שאתם רוצים להעביר והנעה לפעולה מיידית. אם אתם רוצים שיתקשרו אליכם או יצרו איתכם קשר בווטצאפ, ציינו את מספר הטלפון שלכם בצורה ברורה. כאשר אתם מתחילים קידום ממומן בגוגל המפנה לטופס ליצירת קשר בעמוד נחיתה ארוך במיוחד, דאגו שטופס זה יופיע בדף מספר פעמים. חשוב גם לוודא שאם יש לינקים מתוך דף הנחיתה לעמודים אחרים, הם לא יהיו שבורים ויפתחו במהירות. פרסום ממומן אפקטיבי עובד במהירות רבה אם קל לאתר את הדרך לפנות אליכם.

ההבדל בין קידום אורגני לבין קידום ממומן בגוגל

בגוגל ישנן שתי אפשרויות קידום עיקריות: קידום אורגני (SEO) וכן קידום ממומן (בתשלום). קידום אורגני מאפשר לקבל תנועה לאתר ללא תשלום עבור כל קליק. עם זאת הוא דורש השקעה של זמן ומשאבים בכתיבת תוכן, יצירת לינקים ופעולות נוספות כדי שהאתר יגיע לאחת התוצאות הראשונות בעמוד הראשון. תהליך זה איטי ועשוי לארוך מספר חודשים לפחות. בנוסף, מרבית בעלי האתרים המנסים להתקדם בעצמם ללא חברת קידום, אינם מגיעים לעמוד הראשון. מלבד זאת, קידום זה אינו מאפשר להופיע ברשת המדיה הסגורה למפרסמים בתשלום בלבד.

לעומת זאת, קידום ממומן מאפשר להופיע במגוון רחב של סוגי מודעות בניגוד לתוצאות המילוליות המופיעות בקידום האורגני. הפרסום מופיע תוך 24 שעות ולכן פרסום בגוגל בצורה זאת מאפשר להתחיל קמפיין מהיר. נוסף על כך ישנן אפשרויות פילוח קהלי יעד מתקדמות על פי פרמטרים כמו: גיל, מגדר, מיקום גאוגרפי, תחומי עניין ועוד. ניתן להתחיל ולהפסיק קידום ממומן בגוגל בכל עת, ולקבוע תקציב וזמני פעילות באופן מותאם אישית לעסק. בניגוד לקידום האורגני, שבו יתכן שתקדישו זמן ומשאבים, אך לא תזכו לתוצאה, בקידום הממומן, הסיכויים גבוהים יותר לתוצאות מיידיות.

אז למה לבחור בפרסום ממומן בגוגל?

לאחר שסקרנו בקצרה את הטעויות הנפוצות מהן חשוב להימנע כאשר מתחילים פרסום בגוגל, נגלה את שפע היתרונות של קידום ממומן זה. ביניהם:

  • פרסום ללא התחייבות לתקופה כלשהי: מרבית המקומונים והאתרים יחייבו אתכם לתקופת פרסום מינימלית כדי לעלות לרשת או להתפרסם בעיתונות המודפסת. לעומת זאת, פרסום בגוגל אינו מחייב אתכם לפרסם ליותר מדקות ספורות. אתם בוחרים את ימי הפרסום, והזמן שבו המודעה תופיע בכל יום, ויכולים לעצור את הקמפיין מתי שנוח לכם.
  • מיקוד אופטימלי למונחי החיפוש הרלוונטיים ביותר לעסק: בקידום אורגני אינכם יכולים לשלוט בביטויי החיפוש שבהם תופיעו. יתכן ותרצו לקדם אתר חדשות אך בפועל הוא יופיע תחת ביטוי כמו "בדיחות מצחיקות". קידום ממומן בגוגל, לעומת זאת, מאפשר לכם לבחור את הביטויים המדויקים, וכך לסנן את הפונים המתאימים ביותר למוצרים והשירותים שאתם משווקים.
  • שליטה בתקציב: יש לכם חודשים חזקים יותר ופחות בעסק? אתם יכולים לשנות את התקציב באופן שוטף ולשלוט בו. בימים שבהם יש ביקוש רב למוצר, תוכלו להעלות מעט את תקציב הפרסום ולהגיע ליותר קונים, ובתקופות החלשות להוריד את התקציב או להפסיק את הקמפיין לחלוטין. פרסום בגוגל מהווה אלטרנטיבה למגוון רחב של אפיקים אחרים שאינם מעניקים שליטה דומה בתקציב.
  • ניתוח הביצועים של הקמפיין בזמן אמת: תוך כדי כל קידום ממומן בגוגל אתם יכולים לבדוק את הנתונים בכל עת דרך הפלטפורמה גוגל אדס.
  • תשלום על קליקים בלבד: איש לא הקליק על המודעה? לא תשלמו אגורה. זהו היתרון של קידום ממומן בשיטה של PPC. קידום ממומן בגוגל מאפשר לכם גם לתכנן לטווח הרחוק. זאת משום שאם אתם מתחילים פרסום בגוגל אתם יודעים שהמותג שלכם באמת הגיע לכמות גדולה של מתעניינים (על פי הקליקים), וגם אם הם לא קונים מייד, הם יכירו אתכם ויפנו כאשר יזדקקו לשירות שלכם או שתוכלו "לרדוף" אחרי אותם מתעניינים דרך קמפיין רימרקטינג.
  • תוצאות מיידיות ברוב המקרים: כפי שציינו לעיל, קידום ממומן בגוגל מאפשר לכם לראות תוצאות כבר ביום שבו עלתה המודעה.
  • אפשרות לצבוע קהלים ולאחר מכן לעשות קמפיין רימרקטינג: באמצעות קוד שתצטרכו להתקין באתר/ דף נחיתה, תוכלו לצבוע את קהל היעד שהתעניין במוצר/ שירות שלכם. לאחר מכן, תוכלו להמשיך ולפרסם מודעות אחרות מולו, בגוגל וברשת המדיה ולהזכיר לו את המוצר שבו התעניין. רוכשים רבים מבצעים את הקנייה רק פעם או פעמיים לאחר שראו את המודעה, אחרים זקוקים לזמן רב יותר כדי להחליט ליצור קשר, ומסע פרסום בגוגל בשיטת רימרקטינג מאפשר להם לראות אתכם שוב ושוב.
  • גוגל שופינג לאתרי איקומרס: כיום, ישנו שירות מיוחד המתאים לאתרי מכירות מקוונים, שבו ניתן להציג את המוצרים בחלק העליון של עמוד התוצאות. מדובר בשירות של קידום ממומן למוצר ספציפי המשלב תוכן, תמונה ומחיר שעליו הגולש מקליק ורוכש במקום.

למה לבחור באינקה לניהול הקמפיין הממומן בגוגל?

ב"אינקה" תמצאו את היועצים בעלי המומחיות, בכל רזי הפרסום הדיגיטלי לרבות קידום ממומן בגוגל וקמפיינים מורכבים אחרים. אנו גאים להעניק ללקוחותינו:

  • יחס אישי ובלתי מתפשר והתאמה מושלמת של הקמפיין למוצר או השירות שלכם.
  • ניסיון רב של מומחי הפרסום. אינקה קיימת מ- 2008 ומאז ועד היום נותנת שירות לעסקים מכל הסוגים ובכל הגדלים. לחברתנו, תוצאות מוכחות בקמפיינים ממומנים בגוגל.
  • כל אחד מהקמפיינים שלנו עובר אופטימיזציה לאורך כל חיי הקמפיין. אנו מפגינים מצויינות, עם הוכחות בשטח עבור חברות רבות המובילות במשק הישראלי.
  • עבודה ללא חוזים ארוכי טווח.

בואו נעשה דברים גדולים






מה הלקוחות אומרים עלינו?

INCA פועלת עבורנו בשני אפיקים – האורגני והממומן. כחלק מפעילות הקידום האורגנית הצליחה INCA לקדם את אתר TIME WATCH למקום הראשון עבור מילת המפתח התחרותית והחשובה לנו ביותר ולשמור על מיקום זה לאורך השנים. במקביל בעזרת אסטרטגיה שיווקית מוצלחת בקמפיין הממומן בגוגל, הביאה INCA לגידול משמעותי בכמות הלידים מהמכשירים הסלולאריים.
רונן פורת
מנכ"ל TIMEWATCH
INCA מקפידה על עמידה ביעדי התקציב, והביאה לעלייה במכירות החברה.
מיקי
סמנכ"ל כספים, EVENTIM
במסגרת עבודת השיווק באינטרנט עם חברת INCA, הצלחנו להגיע ליעדים ולמטרות להם ציפינו ואף מעבר לכך. INCA מעניקה לנו שירות איכותי ומקצועי ופועלת בסבלנות, במהירות וביעילות.
מיכאל גרוס
ראש ביה"ס למדעי המדינה, אוניברסיטת חיפה

זוכים לאמון של הטובים ביותר

אנחנו מסייעים ללקוחות שלנו להתמקד רק במה שחשוב. אלה כמה מהחברות והארגונים להם אנחנו מייעצים.
img
img
img
img

אולי יעניין אותך גם...

צור קשר



נגישות