צרו איתנו קשר צרו קשר img
img

שיווק ברשתות החברתיות יכול להתבצע באמצעות מספר פלטפורמות, בהתאם לקהל היעד של העסק ואופי העסק. שיווק זה הוא עוצמתי במיוחד ומאפשר חשיפה יוצאת דופן ללקוחות חדשים, שבאמצעותו ניתן לשפר באופן ניכר את הכנסות העסק על ידי שימוש באינסטגרם, בפייסבוק, בטיקטוק ועוד.
בעמוד זה תוכלו להבין לעומק מהי החשיבות של השימוש ברשתות החברתיות לשם שיווק העסק, כיצד עושים שיווק ברשתות חברתיות נכון, האם כדאי להיעזר בחברה לשיווק דיגיטלי לשם פרסום ברשתות חברתיות ואילו סוגים של שיווק ברשתות חברתיות ישנם במרחב הדיגיטלי. אז אם גם אתם רוצים להזניק את העסק שלכם לשחקים, המשיכו לקרוא.

img

פרסום ברשתות חברתיות – אם אתם לא שם, העסק שלכם לא קיים (בדיגיטל)

באופן יחסי שיווק ברשתות חברתיות הוא תחום שיווקי חדש, אך הוא מזמן הפך לחלק בלתי נפרד מפעילותם של עסקים אשר רוצים לצמוח. ברשתות החברתיות מבלים מיליוני משתמשים מדי יום, מדמוגרפיות שונות, אשר להם תחומי עניין שונים. אם כן מדובר בקהל לקוחות פוטנציאלי עצום שבפניו ניתן לחשוף את העסק ולהביא בסופו של דבר להמרות רבות.

בעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים, הדרך היחידה להבטיח הצלחה אמיתית היא לבסס נוכחות במרחב של הרשתות החברתיות. שיווק ברשתות חברתיות הוא חלק בלתי נפרד ממערך השיווק של עסק מצליח ומקומו כיום גבוה הרבה יותר מאשר הפרסום במדיה המסורתית. לכן, אם העסק שלכם אינו נמצא ברשתות אלה, הוא למעשה במידה רבה לא קיים, שכן לקוחות מחפשים עסקים במרחב זה ובוחרים גם לבצע רכישות באמצעות הנוכחות המוצגת של העסק ברשתות החברתיות. לכן, כדי ליצור השפעה אמיתית, לחזק קשרים עם לקוחות קיימים וכדי למשוך לקוחות חדשים, פרסום ברשתות חברתיות הוא חובה.

המומחים שלנו ב- INCA יודעים כיצד לרתום את כוחן של הרשתות החברתיות לטובת השיווק של העסק שלכם. אנו משקיעים משאבים רבים בלמידה של האלגוריתמים השונים, כדי להבטיח ביצועים ברמה הגבוהה ביותר. לכל עסק נבנים קמפיינים ייחודים שמטרתם להביא חשיפה, להגדיל את התנועה לאתר העסק ולשפר את אחוזי ההמרות.

מהכניסות לרשתות החברתיות הן מהסמארטפון

מחנויות הסחר מקבלות תנועה מהרשתות החברתיות

מהאנשים בגילאים 18-29 משתמשים באינסטגרם

מהנשים מסתכלות ברשתות החברתיות לפני שהן מבצעות רכישה

היתרונות של שיווק ברשתות חברתיות

ישנן סיבות רבות לכך שעסקים בוחרים לשווק את עצמם ברשתות החברתיות. שיווק ברשתות חברתיות מביא עימו המון יתרונות שאין להם תחליף. הרשו לנו להציג בפניכם כעת כמה מהיתרונות הנפלאים הללו.

יתרון בולט של פרסום ברשתות חברתיות הוא החשיפה שהוא יוצר עבור העסק. למעשה, שיווק ברשתות חברתיות מגדיל את המודעות של לקוחות קיימים ופוטנציאליים לכך שהעסק קיים והמוצרים או השירותים שהוא מציע.

עוד יתרון נפלא של שיווק ברשתות חברתיות הוא יכולתו לבסס באופן יעיל את התדמית של העסק. מותג שיש לו שפה ברורה ואחידה במרחב הדיגיטלי הוא מותג שלקוחות יזהו בקלות וירגישו תחושת ביטחון בעת הרכישה ממנו.

עוד יתרון נפלא ששווה להכיר הוא היכולת להגיע לקהל יעד ממוקד באמצעות קמפיינים בדיגיטל. הכלים הקיימים ברשת מאפשרים יצירה של מערך פרסום ברשתות חברתיות המותאם ללקוחות הרלוונטיים לעסק, כדי ליצור פרסום ממוקד שמביא לקוחות עם פוטנציאל גבוה להמרה.

אם גם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות הנפלאים הללו ולהפוך את החשבונות שלכם ברשתות החברתיות למכונת שיווק אפקטיבית, פנו אלינו ונשמח להביא אתכם אל הישגים חדשים.

img
img

אילו סוגי שיווק דיגיטלי ישנם?

ישנם שני סוגים עיקריים של שיווק ברשתות חברתיות – קידום אורגני ע"י ניהול עמוד ברשת החברתית ושיווק ממומן ע"י פרסום ברשתות החברתיות ובמערכות הפרסום שלהן. לשניהם יש ערך רב, וחשוב שהעסק ייעזר בשניהם כדי להביא לחשיפה מקסימלית בפני משתמשים.

הקידום האורגני למעשה כולל בתוכו את האסטרטגיה השיווקית שאינה כוללת תשלום על קמפיינים דיגיטליים. קידום זה דורש הבנה מעמיקה ומעקב אחר האלגוריתמים של הרשתות השונות, כדי להתאים את התוכן של שיווק ברשתות חברתיות ליצירת חשיפה מרבית. שיווק ברשתות חברתיות באופן אורגני יכול לכלול הקפדה על העלאת סטוריז באינסטגרם, שימוש חכם בהאשטגים בפלטפורמות אינסטגרם וטיקטוק למשל או מעקב אחר טרנדים בולטים. בקידום אורגני האסטרטגיה וההבנה של הפלטפורמה הן חיוניות להצלחה.

כאשר מדובר על פרסום ברשתות חברתיות שהוא ממומן, מדובר למעשה על קמפיינים ממומנים ברשתות. כאשר אתם רואים מודעה בפייסבוק, באינסטגרם או בטיקטוק, אלו הם קמפיינים ממומנים. גם לשיווק זה ישנה חשיבות רבה, שכן הוא מסייע ביצירת חשיפה ללקוחות רלוונטיים ביותר ע"י טרגוט קהל יעד ספציפי ואפשרות להזרמת לידים באופן קבוע לעסק.

חברת INCA מתמחה גם בשיווק אורגני של רשתות חברתיות וגם בפרסום ממומן ברשתות חברתיות, כדי שנוכל לספק לעסק שלכם שירות מקיף שימשוך כמה שיותר לקוחות.

האם כדאי להיעזר בחברת שיווק לשם קידום העסק?

כעת נשאלת השאלה האם שיווק ברשתות חברתיות הוא דבר שכדאי לעשות באמצעות סיוע מחברה המתמחה בתחום. התשובה הקצרה היא כן, אך הרשו לנו להרחיב מעט בנושא.

דבר ראשון, חשוב להבין כי פרסום ברשתות חברתיות הוא משהו שדורש עבודה רבה ועקבית. כאשר אתם עסוקים בלנהל את העסק, חשוב שתקדישו את המשאבים שלכם לפעילות השוטפת ולהיעזר בחברת פרסום ברשתות חברתיות כדי להבטיח שהעבודה נעשית ביעילות.

שנית, שיווק ברשתות חברתיות הוא תחום המשתנה ללא הרף. לכן, יש להשקיע גם משאבים בלמידה מחדש של האלגוריתמים השונים ולבצע התאמות בשיווק בהתאם. פרסום ברשתות חברתיות בעזרת חברה המתמחה בתחום, תבטיח שהשיווק של העסק שלכם תמיד יהיה מותאם לדרישות השונות של המדיות החברתיות, כדי שההשקעה שלכם תהיה הכי משתלמת.

כמו כן, חברה של פרסום ברשתות חברתיות יודעת כיצד להשתמש בכלים חדשניים כדי לייצר את הקמפיינים הבולטים והיצירתיים ביותר. כך תוכלו להבטיח שהעסק שלכם יהיה בחוד החנית של פרסום ברשתות חברתיות ויבלוט מעל למתחרים.

INCA היא חברת שיווק שחיה ונושמת את הרשתות החברתיות. אנו יוצרים קמפיינים ואסטרטגיות מותאמות אישית עבור חברות מובילות. גם אתם יכולים להיות חלק מקהל הלקוחות שלנו ולהרוויח משירות יעיל, ממוקד ומשתלם.

img
img

פרסום ברשתות חברתיות - הצלחה שניתן למדוד

הייחודיות הרבה של שיווק ברשתות חברתיות היא שניתן למדוד את רמת ההצלחה שלה. כאשר משתמשים באסטרטגיה של קידום ממומן, ניתן למעשה לקבל מידע וסטטיסטיקה אודות רמת החשיפה של הקמפיין, אחוז ההמרות בהתאם לחשיפה ואף לבדוק בבת אחת שני סוגי קריאייטיב שונים.

אם כן, פרסום ברשתות חברתיות מאפשר לעסק להתנהל בצורה שיווקית באופן הרבה יותר מחושב ומודע. שלא כמו במדיה המיושנת יותר כמו העיתונות או הרדיו, שבה קשה לדעת לכמה לקוחות הגיע המדיה וכמה מהם בחרו לבצע רכישה, כאשר בוחרים לעשות קמפיינים ממומנים ברשתות חברתיות ניתן לדעת בדיוק רב את הנתונים הללו.

לכן, פרסום ברשתות חברתיות מביא לעסק שליטה רבה וכוח רב, שכן ידע הוא כוח. באמצעות המידע ניתן לשפר עוד יותר את האסטרטגיה של שיווק ברשתות חברתיות ולקדם את העסק למחוזות חדשים של הצלחה.

שיווק דיגיטלי - מדיות חברתיות שבהן כדאי לפרסם

כיום ישנן מספר רשתות חברתיות שבהן כדאי לשווק את העסק. פרסום ברשתות חברתיות יכול להיעשות באחת מהמדיות בלבד או שניתן לעשותו בכל המדיות. חשוב להתאים את האסטרטגיה של פרסום ברשתות חברתיות לאופי העסק וללקוחות שלו.

מדיה אחת שבה כדאי לפרסם היא אינסטגרם. שיווק ברשתות חברתיות המשלב פרסום באינסטגרם מאפשר יצירה של קמפיינים ויזואליים מושכים במיוחד. כיום הקהל ברשת זו הוא מגוון ורב, לכן עסקים רבים יכולים להפיק המון מהפרסום בה.

עוד מדיה שבה כדאי לפרסם היא פייסבוק. פרסום ברשתות חברתיות המשלב את פייסבוק מאפשר חשיפה לקהל מעט יותר מבוגר, שאינו נוהג להשתמש באינסטגרם בדרך קבע. ברשת זו ניתן לבצע קמפיינים יעילים מאוד.

מדיה יחסית חדשה בתחום של שיווק ברשתות חברתיות היא הטיקטוק. רשת זו זכתה בשנים האחרונות להצלחה מסחררת, בעיקר בקרב קהל צעיר. לכן, עבור מותגים הפונים לבני נוער או מבוגרים צעירים, זו יכולה להיות פלטפורמה נפלאה לפרסום.

img
img

איך בונים אסטרטגיה נכונה של שיווק ברשתות חברתיות?

מי שמבקש לבנות אסטרטגיה נכונה של שיווק ברשתות חברתיות צריך להבין שיש לקחת בחשבון מספר משתנים. ראשית, חשוב פרסום ברשתות חברתיות חייב להיעשות מתוך מטרה ברורה. כלומר, חשוב לקבוע מטרות ממשיות שאליהן ירצה העסק להגיע.

שנית, אסטרטגיה של שיווק ברשתות חברתיות חייבת לכלול הבנה מעמיקה של קהל היעד של העסק. באמצעות היכרות עם קהל היעד ניתן לבנות את האסטרטגיה הנכונה, שתגיע לעיניים הנכונות.

כמו כן, שיווק ברשתות חברתיות חייב לכלול אסטרטגיה חכמה בבחירת המדיות שבהן יפרסם העסק. כפי שוודאי הבנתם עד כה, לא רשת חברתית תתאים לכל עסק. לכן, כדי להבטיח יעילות יש להבין מה מביאה עימה כל רשת חברתית.

בנוסף, אסטרטגיה מוצלחת של פרסום ברשתות חברתיות תשלב קריאייטיב יצירתי. הקריאייטיב הוא למעשה השילוב שבין הטקסט של השיווק והפן הוויזואלי. חשוב להבין כי פרסום ברשתות חברתיות הוא משהו שהמשתמשים נחשפים אליו אינספור פעמים בכל יום, לכן ישנה חשיבות רבה ליכולת להתבלט אל מול המתחרים ועסקים אחרים.

לאילו עסקים מתאים השיווק הדיגיטלי?

כאשר נשאלת השאלה לאילו עסקים שיווק ברשתות חברתיות מתאים? התשובה היא שהוא מתאים לכל עסק באשר הוא. כיום, אין אף סוג עסק אשר לא ירוויח מעצם פרסום ברשתות חברתיות באופן קבוע. כך לדוגמה, כאשר מדובר בעסק קטן, שיווק ברשתות חברתיות יכול להביא לביסוס המותג של העסק ולמשיכה של לקוחות חדשים.

אם מדובר באתרי קניות אונליין, גם כאן פרסום ברשתות חברתיות יכול להיות יעיל ביותר, שכן כיום דרך הרשתות החברתיות ניתן בקלות לעבור לאתרי האי-קומרס ולבצע רכישה.

למעשה, לא משנה מהו התחום שבו העסק עוסק ומה גודלו, פרסום ברשתות חברתיות יכול להביא להגדלה ישירה של ההכנסות. לכן, ניתן לומר בביטחון כי כל עסק יכול להרוויח מבחירת שיווק ברשתות חברתיות הנעשה בצורה יעילה, מקצועית ומדויקת.

אם אתם רוצים לקחת את העסק שלכם לשלב הבא ולשווק אותו בצורה הטובה ביותר ברשתות החברתיות, וגם לקבל את התוצאות הטובות ביותר, חברת השיווק הדיגיטלי INCA היא הבחירה הנכונה עבורכם. ב- INCA תוכלו ליהנות מראש שקט וממינימום דאגות, משום שכל הצרכים השיווקיים של העסק שלכם יקבלו את המענה הטוב והמקצועי ביותר! צרו איתנו קשר עוד היום והצטרפו אל עשרות לקוחות פעילים ומרוצים ואנו נעזור גם לכם לנסוק אל על.

img

לקבלת מידע נוסף ולתכנון הקמפיין הדיגיטלי שלכם אל תהססו לפנות אלינו
בטלפון 077-9969167 או באמצעות טופס יצירת קשר. אנו כאן עבורכם בכל שאלה.

מה לקוחות אומרים עלינו?

img

יכולת ההתמודדות של חברת הקידום והגמישות במתן שירות לחברה גדולה כמו שלנו גרמו להצלחה. כבר בשלבי התכנון ולאורך כל תהליך הבנייה של האתר, חברת INCA הייתה מעורבת ותרמה להצלחת הפרויקט. גם לאחר ההשקה החברה המשיכה להפגין מקצועיות ושירות ברמה גבוהה. יחד עם חברת INCA קודם אתרנו למקומות גבוהים על פי המטרות השיווקיות שהוגדרו ואשר עזרו לנו להשיג את התוצאות העסקיות אליהן כיוונו.

לימור ברנע - מנהלת דיגיטל ומגזרים - שטראוס
img

חברת INCA שיפרה פלאים את מיקומנו עבור מילת המפתח התחרותית החשובה לנו ביותר, מה שלא השכילו לעשות חברות אחרות לפני כן! עבודת הקידום של חברת INCA עבור אחים לוי יבואני קרמיקה הינה איכותית ומקצועית. אנו מגיעים ביחד ובחשיבה משותפת להחלטות מושכלות לשיפור מגמתי ותמידי תוך שימור על הקיים.

נטע-לי דה-לרנה קוריאל - מנהלת פרסום ושיווק - אחים לוי
img

INCA פועלת עבורנו בשני אפיקים – האורגני והממומן. כחלק מפעילות הקידום האורגנית הצליחה INCA לקדם את אתר TIME WATCH למקום הראשון עבור מילת המפתח התחרותית והחשובה לנו ביותר ולשמור על מיקום זה לאורך השנים. במקביל בעזרת אסטרטגיה שיווקית מוצלחת בקמפיין הממומן בגוגל, הביאה INCA לגידול משמעותי בכמות הלידים מהמכשירים הסלולריים.

רונן פורת - מנכ"ל TIME WATCH
img

התחלנו לעבוד עם INCA כבר לפני שנה כחלק מתהליך האיפיון והקידום של האתר החדש שלנו, מהר מאוד הבנו שיש לנו עסק עם מקצוענים והעברנו אליהם את כל פעילות הדיגיטל, הקידום האורגני של האתר, הטיפול בגוגל ממומן וברשתות החברתיות. צוות נדיר של מוכשרים, שאפשר לסמוך עליהם והם מלווים אותנו בתהליכים מורכבים ומניבים תוצאות מעולות. יואב, מורן, שירן וכל הצוות שעובד מאחורי הקלעים, אתם אלופים במתן שירות וזמינים לכל שאלה, תקלה או דילמה מקצועית שיש לנו. שנמשיך בעשייה המשותפת ושנייצר הרבה הצלחות!

דנה נמדר - מנהלת שיווק בגומא גבים
img

מורן, יואב וכל הצוות המקסים, תודה על השירות המקצועי ועל יחס חם ואמין. ממליצים עליכם בחום ובאהבה. לעוד המון שנים של עבודה משותפת, חגית הלוי ושות׳- משרד עורכי דין

עו"ד רון הלוי - משרד עורכי דין חגית הלוי ושות'
img

שירות ברמה הגבוהה ביותר, זמני טיפול מהירים, יחסי אנוש מעולים, כל הזמן עם היד על הדופק מבחינת הקמפיינים וכמובן מקצוענים ביותר. מומלצים בחום!

נוי רוזן - מנהלת שיווק ב- UBTECH
img

צוות של מקצוענים, מגדילים ראש, מייצרים שקט ואת התחושה הכי טובה ורגועה שכל לקוח צריך. העבודה המשותפת הוכיחה בכל הזדמנות מחדש שאני בידיים הכי טובות ואכפתיות שיש. הזמינות גבוהה, המענה שירותי ואדיב – הדו"חות מסודרים, ברורים ומגיעים בזמן, יסודיים עם המלצות לשימור ולשיפור – חלום.

דנה צנעני - חברת C - רגע מתוק של שטראוס
img

אנו עובדים בשיתוף פעולה מזה זמן רב וברצוני להביע בפנייך את תודתי. השירות של התמיכה שלכם בכלל ושלך בפרט הוא מדהים!! תמיד זמינים, נכונים ובסבר פנים יפות מטפלים בכל בקשה, הערה והארה שלי על הצד הטוב ביותר ובמהירות מדהימה. אתם נותנים לי ולנו שקט בנושא המדיה ואני מודה לך אישית על כך. בתקווה לעוד שנים רבות של עשייה משותפת ופורה. תודה רבה רבה עלי והצליחי!! עופר

עופר נחמיה - לוגיסטיקה ורכש - דקור טפט
img

רציתי להגיד תודה לצוות התותחים של INCA. כמות הפניות שמגיעה אלינו גדלה משמעותית, פניות מדויקות יותר. השרות מהיר, אדיב ומקצועי ואני ממליצה עליהם מאוד לכל אחד.

לימור ברעם - בעלים סטודיו ברעם
img

רציתי להודות לחברת INCA על עבודה מקצועית אדיבה ונעימה. הם מלווים אותנו כבר כמה שנים בקידום ואין ספק שהם הוכיחו בתוצאות. מלבד זה, הם תמיד עם יד על הדופק ודואגים שהאתרים שלנו יהיו הכי נכונים ורלוונטיים לשם הקידום. לא מזמן הקמנו אתר חדש ומורן ליוותה אותנו צעד צעד בתשומת לב ומקצועיות כדי שהאתר יעלה הכי נכון שיש. מאחלת לנו עוד שנים ארוכות של עבודה משותפת ופורייה.

נועה כפרי - מגנור הדברה אלקטרונית
img

הגענו בגלל היכרות, נשארנו בגלל השירות והמקצועיות. יש לנו את הניסיון, את הידע ואת המוטיבציה לשווק את העסק לבד, אבל לאחר תקופה החלטנו שאנחנו צריכים ליווי מקצועי יותר. INCA הם הרבה מעבר למומחי שיווק, הם שותפים מלאים להצלחת העסק. לפעמים מרגיש לנו שהם דואגים להתפתחות העסק שלנו הרבה יותר מאיתנו. המקצועיות שלהם בולטת בכל רגע נתון, ומעבר לכך- הזמינות שלהם, השירותיות, הירידה לפרטים והדאגה האמיתית להצלחה שלנו הם אלו שכבשו אותנו. שמחים שבחרנו בINCA כשותפים להצלחת העסק שלנו, ומרגישים שהגענו לבית מקצועי ושירותי שיש בו כל מה שאנחנו צריכים כעסק מתפתח וגדל. תודה לכם ועליכם.

ורד שגב - ECOLEADERS - בית הספר לפיתוח מנהלים וטאלנטים
img

הי, זה לא אתם מהטלוויזיה?

זוכים לאמון של הטובים ביותר

אנחנו מסייעים ללקוחות שלנו להתמקד רק במה שחשוב. אלה כמה מהחברות והארגונים להם אנחנו מייעצים.

img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
img
צפו בלקוחות שלנו >
דילוג לתוכן